10. jul 2007 Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.518
Glædelsesindlæg fra Fimse+Prut :D {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg må igen sige HURRAAA for groundwork!!!
Jeg har min dejlige hest Cody, som jeg endelig er kommet igang med at træne i ridebanespringning, det gik da også meget godt, indtil vi mødte den FARLIGE tørgrav ;o)
Hesten ville i hvert fald ikke over, så jeg venter til dagen efter hvor jeg tager derned og går over tørgraven, Cody stopper næsten som forventet foran den, men går så ind over den for at følge med mig, det gør vi da et par gange og bagefter sender jeg ham over og der springer han over i fin stil
Så var det den store test der skulle til - om han mon også kunne når jeg ikke var på jorden og selvfølgelig kunne han det :o)
Så det jeg egentlig vil med det her indlæg ud over at fortælle hvor glad og stolt jeg er af min 'pony', det er at groundwork virkelig kan gøre en forskel i ens ridning :o)
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 691
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Snakkede lige med en ude i stalden i dag om, hvordan man bare kan klare en masse 'store' problemer på 5 minutter hvis man hopper ned på jorden, frem for at kæmpe fra ryggen af!
Min pony var fx begyndt at skyde skulder. I går og i dag har jeg så trænet nogle få gentagelser i at flytte forparten for en let tappen med pisken, og sørme om vi ikke kunne ride fine cirkler uden at hans skulder røg ud!
Hvad brugte jeg på det? 10 minutter max.. og det er et problem som mange kæmper med i måneder og år fra ryggen af!
Glædelsesindlæg fra Fimse+Prut :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside