{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

sikker en god dag! :D (træning) {{forumTopicSubject}}

Weee, har bare haft en super god dag i dag! smiley

Først startede dagen med vi tog til Grindsted rideklub kl. 11 og skulle se Berideren Gunnild M. Jakobsen rider vores unghest som er i tilridning ved hende. Det Gik SUPER. Og hun er begyndt at søge ned af sig selv! smiley Og hun går ligeså fint rundt i ridehuset i alle 3 gangarter! smiley

Og så fik jeg lov at komme op smiley Det gik RIGTIGT fint! smiley hun søgte også frem og ned, jeg skridtede og travede dog kun på hende smiley Men hun var SÅ sød! smiley

Så da jeg havde sadlet hende af og vasket hende af og sat hende ind i boksen, gik jeg ind i hallen med min mor og så hende ride Est Wood - mega dejlig hest! smiley Og så skulle hun så ride Heron bagefter - det er hendes springhest smiley Så da hun havde redet en 20 mins tid, lavede hun en parade og sagde :" Har du lyst til at prøve en tur?" OM JEG HAVDE! smiley SÅ jeg ræste ind i hallen og hoppede op på Ham. Nuuurh han var sød smiley

Fik lov at lave lidt at været med ham, bla Changementer, Sidetraverser, scheneklvigninger osv. Det var SÅ fedt! smiley

OG så tog vi hjem og red tur på de andre smiley Chco er dersværre halt, så hun kan ikke rides smiley

Andre med en super god dag? ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikker en god dag! :D (træning)
  • #1   9. jun 2010 Det lyder nice nok!:)

Jeg startede med at longere Zey, da vi træner, at hun skal gå samlet uden tvang eller bid.
    Hun går støvsuger i skridt, så hun kan sætte muskler, men jeg tager snoren af og longerer hende frit. Har prøvet det før, men aldrig er det lykkedes så godt. Jeg fik hende endda til at gå samlet og fint i traven!
    Der blev jeg lidt lykkelig indeni:D
    Hun er også begyndt at lægge sit hoved ind til min krop, når jeg roser hende, og så står hun bare og puster mig på maven! Sødt!

• #2   9. jun 2010 Gunnild er sgu er sød dame(;.
    Jeg rider normalt ude på GRRK, så jeg har også redet nogle af hendes heste (; Hvad syndes du om Heron?

• #3   10. jun 2010 Uh, det er så dejligt når tingene går godt :0)

Zorro var også meget fin i dag! Han har virkelig rykket på det sidste. Han var lyttede rigtig godt! Vi trænede schenkelvigninger skråt igennem trav, hvilket han klarede rigtigt fint - så skal vi bare have lidt luft under :0) Kontraversaderne var ikke perfekte, men er væsentligt forbedret på det sidste.. Galoppen var også supergod - hans bæring er virkelig forbedret, så man kan lettere føre ham rundt i øvelser.. Kontraen skrider fremad, 10 meter volterne begynder så småt at ligne noget og volterne tilbage er også klart forbedret smiley Vi træner også tilbagetrædninger, som er en anelse forvirrende for ham, men han bliver bedre og bedre :0)

Elsker når tingene flyder og man kan uddele roser i stakkevis til sin hest :0) Det er jo heste og vi er jo mennesker, så sådan går det ikke altid, men når det gør.... :0)

• #4   10. jun 2010 Fedt smiley

Heron er vidunderlig xD Håber jeg kan komme i lærer ved Gunnild, men nu må jeg se smiley

Kommentér på:
sikker en god dag! :D (træning)

Annonce