Endelig igang igen :D {{forumTopicSubject}}
Min lille hyp (Filippa) har stået stille lidt over en uge, da hun har været halt pga. manglende bagsko. Fredag og lørdag kunne jeg kun skridte hende på asfalt, altså noget der var helt plant, da hun ellers haltede.
Hun har gjordkrampe, så efter en uge kan hun altså godt hoppe en hel del og skal så i longe inden man kan ride
I kan tro jeg fik ondt af min lille musse. Banen var jo lidt hård pga. frost, men ikke det helt vilde. Og hun havde jo fået bagsko på, så det gik jo nok. Men, nej! Det gjorde det ikek. Hun haltede så meget. Det var vildt synd for hende, så til sidst stoppede jeg hende selvfølgelig, og så måtte hun jo smide mig af, halte skulle hun ihvert fald ikke. Da jeg skridtede hende rundt på banen, haltede hun stadig. Øv øv. Men så red vi ud på vejen som smeden havde sagt, og det hjalp også betydelig meget. Men det var så koldt, så dt var ikke så længe.
I går var jeg så ikke ude på hende, og på fold var hun heller nogle af dagene, da hun ikke kunne gå.
Men idag var banen så tøet helt op, og hun kunne komme derud på fold. Og hun haltede overhovedet ikk, men sprang bare rundt, som hun nu plejer at gøre, når hun bliver lukket på fold Så det var jo bare dejlig.
Jeg ville så ud og skridte hende i rigtig lang tid idag, mens min træner og en af de andre der rider derhenne skulle ride en unghest. Da min træner så, så at Filippa gik fint nok bare i skridt, sagde hun at jeg bare kunne trave lidt på hende, og da jeg havde travet en runde eller to, sagde hun at jeg bare kunne fortsætte og så kunne den unge trave bagefter.
Filippa gik bare p*sse godt, har aldrig oplevet at hun kunne have så meget rygsving og gang. Er du gal mand ?! Heeh !
Hun var bare dejlig. Bagefter skridte "TEAM Lyngbro Rebekka" og jeg så en god lang tur.
Det bedste af det hele ved den her ridetur var at Filippa gik med løftet hale og ørene fremme, og hun nød bare at komme ud og blive rørt igen, både med og uden rytter.
Så det var bare en dejlig dag !
Hvad har i lavet ??
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Det var da dejligt, Jeg har føl trænet i dag, det er sjovt
Anita
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 350
Det er da dejligt at Filippa kan komme i gang igen !
Så kan jeg os komme og prøve hende ;D .. Hehe
Øhm , ja pølsen har været i hal i dag , det svedte hun godt over , hun er jo vandt til udendørs bane (: hehe
apr 2005
Følger: 65 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 569
Perle har været halt lige siden mandag ):
Endelig igang igen :D