{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Endelig igang igen {{forumTopicSubject}}

jah nu er jeg så endelig kommet igang med Fjot igen efter jag måtte stille ham ind med et hævet forben, hvilket vil sige at det er første gang jeg red ham i dag i år.
havde frygtet at jeg skulle til at begynde forfra med ham hvilket jeg ville have været træt af da vi lige var kommet så langt.
men efter at have arbejdet med ham i 10-15 min i skridt begyndte han at gå dybt og efter yderligere arbejde kunne jeg samle ham lidt mere.
da jeg lige ville prøve at trave gik han som en drøm rolig og afslappet og gik og søgte frem og ned. hvilket var mere end han gjorde inden han fik fri. han var dog lidt stiv på sin højre vilte der normalt er den gode, men man kan jo heller ikk forvente at det hele bare skal være i tiptop topform efter sådan en lang pause.
men det var bare en super tur. han er dog faldet lidt tilbage i schenkelvigningerne men efter lidt arbejde kom de da også med så det var jo så godt nok.
men han gik ihvertfald meget bedre en jeg nogensinde havde turde håbe på..
og her stopper stiln så;)

-Rikke
hvis i lige har tid vil i så ikk kigge forbi mine 2 udfordringer de har været igang i 2 dage og den ene er der ikk stemt i og den anden er der kun 1 stemme smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig igang igen
Kommentér på:
Endelig igang igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce