{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

ENDELIG igang med træning igen {{forumTopicSubject}}

onsdag d. 11 kom isabella ind fra fold, med en lang hud/hår afskrabning på det ene forben.. som hun så har været halt af... men ikke hvis hun havde bandage på...

jeg har været virkelig forvirret og irriteret og ked af, at jeg ikke vidste hvorfor hun var halt.. og har haft fat i dyrlægen 3 gange som alle gange har sagt at jeg skal se tiden an..

idag ville jeg lige tage hende hurtig i longe for at se hvor slemt det var endnu.. og ENDELIG er hun rengående... og hun har nu så meget krudt, at jeg vist skal longere hende lidt inden jeg skal ride hende i morgen smiley

normalt kan hun SAGTENS gå flere DAGE og uger uden ridningl.. men ikke denne gang åbenbart...

idag i longen, de 10 minutter hun var det, der bukkede hun 15 gange.. og JORDEDE rundt med halen i sky og kastede med hovedet...

jeg blev bare så glad.. og jeg er ikke den eneste som siger hun er ren nu, det sagde en anden fra klubben som så det også..

men da jeg tog hende ind på en LILLE volte (1½ meter fra mig).. der var der et eller andet... men hende som så på, sagde at det var meget normalt at sådan en stor og langbenet hest går "underligt" på sådan en lille volte...

så i morgen vil jeg ud og skridte en lang tur, og måske trave en smule..

og så snart der er godt vejre igen, som de lover i starten af næste uge, så skal vi sku en tur til fjorden *SS*

ville bare dele min glæde med jer *SS*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG igang med træning igen
Kommentér på:
ENDELIG igang med træning igen

Annonce