{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Hest der spænder op !! {{forumTopicSubject}}

Hej.. min hest har jeg haft nu et år og jeg er virkelig glad for hende men! hun er meget spændt når vi tager til stævne og nu prøver jeg på at ride mere langsomt så hun selv kan følge med! nu er der så bare lige det at idag startede jeg stævne og hun var helt afslappet og dejlig og så gav dommerne mig ingen point! hun kan ALLE øvelser men jeg mangler bare at få hende til at slappe af og måske gå lidt bedre på bidet uden hun kører sig selv op!! hvordan skal jeg gøre i træningen så vi kan komme ud og opnå fine resultater!! (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest der spænder op !!
  • #1   22. maj 2010 Du skriver jo selv hvorfor du rider som du gør, så skidt med pointene indtil i begge har vænnet jer til det og til i kan ride lidt mere igennem- Så kommer det da smiley
    Det vigtigste for dig er at overbevise din hest om at det er sjovt at være i byen, så kan i tage revance senere smiley

• #2   22. maj 2010 Desværre er det meget forskelligt hvad dommerne ser på i dressur, så nogle gange er det mange point og andre gange må man nøjes. Jeg syntes det vigtigste er at i finder en ridestil du kan leve med smiley forsøg ikke at "tvinge" din hest til noget for at få point. Gør det behageligt for den og for dig selv.

Idag var der fx. to der red super til det stævne jeg så, deres heste gik afslappet, lige lod og var stabile.
    De heste der var anspændte, holdt hårdt i tøjle, gik bag lod og så irriterede ud, var desværre dem der vandt.
    Den akademiske ridestil er ikke vundet indpas endnu i DRF.

• #3   22. maj 2010 Jeg havde samme problem med min gamle hest. Jeg siger bare træning træning og træning. Tag til så mange klubstævner som du kan. Klubstævner er der netop for at man kan lærer noget og det er en del af ens træning. Et andet godt råd er at smide hesten i traileren og køre ud til nogle klubber at træne så hesten bliver vant til nye omgivelser. Jeg kæmpede med min i 4-5 år. Så giv ikke op det skal nok komme:)

Kommentér på:
Hest der spænder op !!

Annonce