TIlkøre en 2 årig? :D {{forumTopicSubject}}
JEG ER LIGEGLAD MED JERES MENINGER !!
- Whitey har lært at have et tæppe på ryggen, og synes kun den var lidt dum når den skulle spændes sammen
Også elsker hun simpelhen at gå ture, og trafikvant? NEJ - men hold da kæft hun er dygtig til at være rolig hvis man bare snakker til hende når store dumme grimme traktor og busser kommer !! Og hun er vist også lidt meget stolt af sig selv.
Og især til min konfi, så rolig og tålmodig hun var .. nøøh, den baby !! :')
Så her i starten vil jeg bare lade hende få en travsele på sig, og lade den komme af hvis hun løber .. også skal vi nå helt frem til at den godt kan være spændt og hun kan gå med den .. også skal vi stadig gå ture så hun biver en hel del trafikvant herude på lars tyndskid
Så vil jeg høre, hun er en miniature på 2 år, og hvad er så bedst at putte på bag?
Nogle meget små og tynde pinde?
Nogle mellem og en ok vægt pinde?
Eller noget helt andet?
Mange knusser fra stolte whitey og mig !!;)
PS. Skal siges hun først kommer ud at køre når hun er sikker på sig selv og hun er en del ældre(vil regne med første tur bliver kælketur om vinteren )
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.079
Så vil jeg høre, hun er en miniature på 2 år, og hvad er så bedst at putte på bag?
Nogle meget små og tynde pinde?
Nogle mellem og en ok vægt pinde?
Eller noget helt andet?
Lidt selvmodsigende.
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Jeg skal jo først have sparet op og købt min egen travsele og sulky og hele halløjet
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
dec 2008
men til den tid, før jeg vil begynde vil jeg jo også vide lidt med hvad jeg skal starte til en miniature i en "ung alder". For ved min onkels travheste starter de jo allerede med sådan nogle bil/traktor dæk og "tunge" tønder - og det er jeg jo bare lidt meget imod s;
dec 2008
Vil rigtig meget gerne lære en masse som jeg skal kan læse mig frem til, også må jeg få en til at hjælpe mig til det jeg ikke har styr på ..
dec 2008
jeg gør det mest for hendes skyld da hun jo nyder det at komme ud i verdenen.
dec 2008
hvad vil du helst?
TIlkøre en 2 årig? :D