{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

vilde temperament! {{forumTopicSubject}}

Min hest har et lidt spøjst temperament og kan derfor godt være lidt svær at tackle når man ikke kender hende..

Men når man først får styr på hende, så er hun simpelthen en stjerne!

I dag lavede hun for første gang både kontragalop på begge volter en hel kortside! uden at falde i trav.
Hun lavede versade af langsiden i skridt på begge volter og begge veje! stortset uden fejl!
og så lavede hun da også lige schenkelvigning i trav for første gang!
Ingen af delene har vi øvet før!

Derudover så brillierede hun da lige med at lave en tilbagetrædning til næsten et 10 tal for så små hjælper at det ikke kunne ses!
(det er kun 3. gang at vi træner det.)

Jeg er slet ikke i tvivl om at hun bliver en stjerne, når jeg får lidt mere styr på hendes meget utilregnelig temperament..

Håber i også har haft en god træningsdag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vilde temperament!
  • #1   28. feb 2010 Lyder dejligt ( held og lykke med hende i fremtiden:-)

• #3   28. feb 2010 Min har også et virkeligt sært temperament...
    Han er rigtig svær at arbejde med, for man skal <b>virkelig</b> yde noget, for bare at få en brøkdel igen. Han er på ingen måder selvgående, og skal motiveres hele tiden.. smiley
    Når han så er fremme og lystre, så er han utroligt lærenem, og viser interesse for at lære diverse øvelser smiley

Han er utroligt stærk psykisk, og har virkelig fået mig helt ud i tovene flere gange...
    Men jeg giver ikke op, og vi arbejder hårdt smiley

• #4   28. feb 2010 Michelle:
    lyder rigtig fedt smiley det er bare med at blive ved!

Min er speciel på den måde at hun pludselig kan panikke over noget som hun tror er der, men som ikke er alligevel..
    Jeg er fx stadig nød til at have en der står med hende i starten, når jeg skal op, selvom hun har været redet snart et halvt år..
    Man kan ikke ligge benene til hende i starten heller.. og der er sådan mange ting hele tiden man skal være OBS på.. jeg rider fx også kun med springpisk..

• #5   28. feb 2010 Janni:
    Lige præcis, man må kæmpe for alt her i livet - det er sjældent noget bare kommer til én smiley

Min er også vildt vågen, og selvom vi har redet samme sted i 6-7mdr nu, så er han stadig bange for mange ting inde i ridehuset...
    Han er også vildt panisk for piske, men bliver bare voldsom hvis jeg har en med, og både bukker og stejler.. smiley
    Jeg kender ham så heldigvis virkeligt godt (har haft ham siden han var 6mdr), så jeg kender hans grænser, og ved hvad han finder sig i og hvad jeg kan tillade mig smiley

Kommentér på:
vilde temperament!

Annonce