790 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Træne overgang galop-trav? Træne overgang galop-trav?

Hej smiley
Jeg har lige fået en rigtig fin lille DV hoppe på prøve. Hun har gået western de sidste 4 år, og har derfor svært ved overgangene fra galop-trav, hun fortsatter på i galop. Nogle der har nogle gode træningsmetoder? evt fra jorden?

Tak på forhånd!

Mvh. Louise

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træne overgang galop-trav?
  • #1   24. feb 2010 masser af overgange. HELE tiden i alle gangarter. Man kan aldrig lave for mange. Min hest ville heller ikke stoppe i galop før og stod bare i mod. Så trænede vi konstant overgange og fremaddrift og af hun skulle vente på mig. Nu er hun blevet redet bagfra i stedet og venter hele tiden på mig smiley
    Så der er ikke andet end overgange hele tiden i ALLE gangarter

• #3   24. feb 2010 Prøv at ringe og spørge den gamle ejer om hvilket stopsignal de brugte... hesten er jo vant til et specielt signal og det er nok lettest at bruge det i starten og så langsomt vænne den til det signal du ønsker at bruge

• #4   24. feb 2010 Hejsa

Jeg vill lige tilslutte mig til det Sanne siger.
    Hvis din hest ikke så gerne vil gå/ finde traven så rid galoppen lidt versade agtigt .Det skal ikke gøres ret mange gange før hesten så har fattet hvad det er du vil have den til og snart kan du gøre det uden at ride versade agtigt.

• #5   24. feb 2010 Tak for versade tippet, vil blive afprøvet så snart min ankel er god igen smiley

Og ja træne træne træne, sådan er det jo med alt, ville bare høre om der var nogen der havde et trick/tip smiley

Kommentér på:
Træne overgang galop-trav?

Annonce