{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne overgang galop-trav?
  • #1   24. feb 2010 masser af overgange. HELE tiden i alle gangarter. Man kan aldrig lave for mange. Min hest ville heller ikke stoppe i galop før og stod bare i mod. Så trænede vi konstant overgange og fremaddrift og af hun skulle vente på mig. Nu er hun blevet redet bagfra i stedet og venter hele tiden på mig smiley
    Så der er ikke andet end overgange hele tiden i ALLE gangarter

• #3   24. feb 2010 Prøv at ringe og spørge den gamle ejer om hvilket stopsignal de brugte... hesten er jo vant til et specielt signal og det er nok lettest at bruge det i starten og så langsomt vænne den til det signal du ønsker at bruge

• #4   24. feb 2010 Hejsa

Jeg vill lige tilslutte mig til det Sanne siger.
    Hvis din hest ikke så gerne vil gå/ finde traven så rid galoppen lidt versade agtigt .Det skal ikke gøres ret mange gange før hesten så har fattet hvad det er du vil have den til og snart kan du gøre det uden at ride versade agtigt.

• #5   24. feb 2010 Tak for versade tippet, vil blive afprøvet så snart min ankel er god igen smiley

Og ja træne træne træne, sådan er det jo med alt, ville bare høre om der var nogen der havde et trick/tip smiley

Kommentér på:
Træne overgang galop-trav?

Annonce