Jeg har dårlig selvtilid - Angst!Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hvad skal jeg gøre Hg ? Nu har jeg prøvet at skrive det her i et tidligere indlæg også, og jeg fik nogle rigtig gode svar, men det var bare ikke nok til at hjælpe mig. Hvad har i gjord, hvad ville i gøre ?
Jeg har fået så vildt dårlig selvtilid, det kan godt være at det lyder dumt - men jeg er springrytter, men går fuldstændig i panik indeni hvis der er fyld under springene, på en springbane. Før i tiden var jeg modig og var ligeglade med springene, men så fik jeg Cesar og han hoppede ALT i starten, men begyndte at stoppe ved fyld. Siden den dag han begyndte på det, har min selvtilid bare blevet dårlig. Han har så været flyttet, hvor han begyndte at springe det meste igen, men så gik der lidt tid, så sprang vi ikke så meget mer, også blev det var værre igen. Og VUPTI en dag, så ville han overhovedet ikke nærme sig en bom. Det gik rigtig galt, og valgte at stoppe med at springe så meget mer'.
- Vi flyttede så et nyt sted hen, her i Maj. Det gik rigtig godt igen, og jeg ved at han springer fyld osv hvis man stoler på ham. Men jeg har baare sååååååå svært ved at stole på ham s;! Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ? jeg kan godt ride ind på en bane med fyld, men så snart jeg er på vej derhen, forsøger jeg at ''spille'' modig, og forsøge at stole på ham. Men har bare så svært ved det. ):
Hvad skal jeg gøre ???????
Tak på forhånd (:
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 87 Svar: 556
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 402
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 691
Jeg har dårlig selvtilid - Angst!Hjælp