{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Fantastisk ridetur :D {{forumTopicSubject}}

Har ikke redet så meget på det sidste, fordi at jeg lidt har mistet interessen for ridning og så har hestene fået sådan sommerferie, så det kun har været gåtur og lidt hyggeridning (:

Men er så begyndt at ride igen, og idag ville jeg så lave remonte ridning, men iiih nej smiley
Aster-pooh tænkte at der skulle noget fart på, så jeg satte et spring op. Da jeg så har sat mig op og næsten er færdig med opvarmningen, er der nogle der ska lukke et par hesten ind. De åbner så op for løbegangen, og 3 heste kommer galoperende og Asterix bliver vildt og begynder at løbe rundt og piaffe og små stejle og sådan. Det er egentlig rigtig sjovt, og Asterix var helt væk og havde også bare lyst til at løbe STÆRKT smiley

Vi rider så videre på hans iver og og han går som en drøm og træder virkelig ind under sig og hovedet er plaseret korrekt og han har de F E D E S T E gangarter d; Det var virkelig dejligt ! ( - det er også et tegn på at han er godt igang med at opbygge godemuskler af vores remonte træning d; )
Vi tager så et par spring mere og vi øver nogle tricks (:

Hvad har I lavet med hestene idag ? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk ridetur :D
  • #1   3. aug 2009 det har bare været REN afslapning med laudino, efter en stresset weekend med følskue... så vi gik en tur væk fra hans mor (uden bøvl, kun lidt protester fra hans mor)

men han var super cool, og jeg lagde bare og dasede mens han græssede rundt om mig.. total kvalitetstid..

• #2   3. aug 2009
    Lyder super fedt :D.

Jeg red dressur for første gang i lidt over en uge - så damen var fuldstændig smadret efter 20min pga. kondien.

Tror jeg for første gang idag forstod indholdet i at ' ride hesten i samling '. Jeg har nemlig haft problemer med at få Maja til at både at slappe af og søge frem og ned mens hun bøjer sig. Man kan ikke pille, nykke eller andet i hende - så bliver hun bare muggen og trækker i tøjlerne og bliver på hård i munden og tung på tøjlen så man kan ikke skyde genvej.
    Men idag, så gik hun bare super! Tror endelig jeg har fundet 'metoden'.
    Hun gik super dejligt i trav, gik nogle dejlige schenkelvininger også og var bare dejlig - men fik selvfølgelig ikke optaget det, ser om jeg kan få det gjort imorgen hvis hun er lige sådan.

• #3   3. aug 2009 Det lyder fantastisk dejligt begge to smiley

• #4   3. aug 2009 lige nu er jeg bare ved at få dido til at forstå Laudino er min, og bliver det mere og mere for hver dag (tror han har forstået det) dido er bare en smule stædig..

Men han er sq ligeglad hvor langt han kommer væk, bare han går som klsitret op af mig.. hehe

• #5   4. aug 2009 Vi fik undervisning i dag. Som gik smadder godt. Og da vi var på vej over på sommerfoldene efter ridningen, tog vi os en rask galop smiley

• #6   4. aug 2009 Ej hvor dejligt (:

• #7   4. aug 2009 Ja mads trækker lidt på det ene ben, så det blev lidt træning i skridt fra jorden.

Kommentér på:
Fantastisk ridetur :D

Annonce