514 visninger
|
Oprettet:
Er så glad :D fantastisk pony hest! {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er vil lige dele min elt fantstiske ridetur på min hest i dag
Jeg lavet et forum i går med jeg var lidt ked af min hest slet ikke rigtig ville spring men så i dag blev mig og nogle veninder eninge om at vi skulle da spring på vores heste og pony'er, så det gjorde vi og til min helt store overreskelse sprang min hest og hun skride godt( undskyld mit sprog;-)) men hold da op, hun red faktisk hele banen igennem fejl frit dog tog hun lige det sidte spring med bagbenede men nøj hvor jeg dog var stolt over min "pony" (min hest)
Er simpelhent så glad at hun gjorde det så godt i dag
har i oplevet noget godt i dag ?
okt 2011
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 339
Jeg var ude og ride på min part som havde viiiirkelig meget energi, som han har når der er sne og frost! og bagefter hyggede jeg rundt om ham og sådan så ja, det har været meget godt
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 562
Min Lukas gik simpelthen så godt i dag. Han har de sidste gange gerne ville snyde hjørner, og løbe lidt med mig, men ikke idag. Der var ikke noget at komme efter! Så jeg stoppede mens legen var god, og det gjorde min ellers kedelige dag fantastisk god!
sep 2008
Følger: 140 Følgere: 139 Heste: 2 Emner: 418 Svar: 1.894
Igår red jeg bare en lille tur uden sadel. super sød og frisk jeg havde - Dagen før havde vi været på stranden hvor hun var blevet vild
Er så glad :D fantastisk pony hest!