Bidløs ridetur på hesten :') {{forumTopicSubject}}
Aww, må bare lige dele denne deeejlige oplevelse med jer.
Jeg er fornylig blevet bidløs på Chila, og det fungere virkelig fantastisk. idag skulle vi så ud og ride som sædvaneligt.
Vi tog afsted i det dejlige vejr, og jeg var selvfølgelig klar på at Chila stoppede oppe ved "møllegaarden" som sædvaneligt. Hun er meget nervøs, og har et ritual med sig selv, hvor at hun ALTID stopper ved den gård, også gider hun bare ikke længere. Det ender ALTID med at jeg står af, og trækker omkring 100 meter.
Men idag var det anderledes. Hun stoppede, og jeg gav hende lov at kige som jeg plejer. Der gik et lille minut hvor jeg overvejede at stå af af ren vane. Men så gik hun bare videre :') det var virkelig stort! Er SÅ stolt af at hun gik en hel tur gennem den lille by, uden at jeg måtte stå af en eneste gang! Vi plejer nemlig at stoppe omkring 5 gange på tur. Og jeg bliver nød til at trække det meste af turen. TOTAL vinderdag idag! :'D
Vi red så på bane bagefter, og det også bare super godt. Jeg samlede hende bidløst (sidepull), og hun løb slet ikke. (hun plejer næsten altid at løbe under ridning). :'DDD galoppen var også fuldt ud kontroleret, og i perfekt og naturligt tempo :') vi lavede bagpartsveninger,schelkelvindinger, bakke, osv. :') alt sammen uden bid. Det er et stort fremskridt for os!
Det var bare sådan en dejlig ridetur. Og det var bare så fedt, når vi nu er nye i det bidløse!:'D
Tak fordi at i gad læse det vildt laaaange indlæg -.- hihi.
mar 2010
Følger: 107 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 102
/Sahra Mørk
dec 2007
Følger: 136 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 253
dec 2007
dec 2007
dec 2007
Bidløs ridetur på hesten :')
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside