Fantastisk ridning idag :D {{forumTopicSubject}}
Sidste gang til undervisning lovede min udnerviser at tage nogle længere sporer med til idag. VI fik også afvide at Ninos gang ville begrænse vores videre ridning, da han aldrig ville kunne lave nogle overbevisende øgninger, eller score 7 og 8'taller i gang bagpå . Det var lige et hak på selvtilliden .
Igår var Nino en lort, og forventede ikke det store til idag . Han startede idag med at være sløv og træls. Min udnerviser kom, og som lovet havde hun nogle længere spore med. Jeg fik dem på - også gik vi ellers bare igang
Det gik fantastisk! Galoppen var der problemer med, som der plejede, men traven var SÅ god. Vi øver noget samlettrav/ passagetrav pt, og der gik virkelig fantastisk!
Det bedste var så, at da vi øvede øgninger, så lavede han en perfekt middeltrav, og fik så afvide at den frietrav nok skulle blvie rigtig god!
- Lige et glædesudbrud fra mig idag
Er det også gået fatastisk for jer?
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
Det har da også gået fantastisk for mig
Red LB1 og LB3 til over 66%, og vandt begge klasser....
Desværre kunne jeg ikke starte LA1 pga. for lidt tilmeldte
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
det lyder ellers rigtig dejligt! Jeg er ikke ude at ride for tiden
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.059
TILLYKKE
Trine
- Ikek noegt dumt spørgsmål, det har jeg også spurgt mig selv om d:
Men det er fordi at mine lange ben hænger så langt nede omkring Nino, så kan ikke nå ham med mine sporer, og når han skal prikkes til, så skal mig hæl op i bugen på ham (;
Derfor prøvede vi nogle længere, for at se om det ville hjælpe ;D
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Næ, han kunne bare ikke finde ud af noget dom helst!
okt 2007
Årg belastende /; Sådan har jeg også haft det, de sidste mnage dage .
sep 2007
Følger: 134 Følgere: 176 Heste: 4 Emner: 421 Svar: 2.052
hmm mooner var simpelthen SÅ irriterende idag!
tror aldrig jeg har oplevet ham SÅ træls!
hvergang jeg ville lave schenkelvigning for venstre schenkel i skridt og trav flippede han, og løb. første gang jeg gjorde det begyndte han og stejle og gå baglæns, indtil jeg sparkede til ham så vendte han sig om og stod med hovedet så højt at han næsten havde det oppe i mit, han var virkelig bare klar til at lave et sygt stejl - dér var jeg altså bange!
og han stejlede også 3 gange efter hinanden, det 1. et meget lille, det 2. lidt højere, og det 3. pænt højt. han løb, spændte op og stivede sig bare. i galoppen sagde iben også at det var rigtig langtid siden han havde været SÅ latterlig. han stivede bare og låste sig på biddet , tror kun jeg fik ham ned 2 eller 3 gange i galop :/. han var virkelig bare irriterende ;/
men dejligt det går godt med dig og ninaaaarh
okt 2007
Tror den eneste forklaring er at han kan have ondt i sine muskler? For han gjorde det rigtig godt igår, og var rigtig løs i traven på begge volter. Han lavede nogle finde schenkelvigninger - godt nok skød han skulderen lidt, man det trænede vi på d:<3 Varsaderne var rigtig gode, det har han sq forbedret den lille
sep 2007
men tussen tussen (tussen ? xDD) tussen tussen tak fordi du gad ride(og gider) ham
okt 2007
Tjusen gange å lidt - elsker at ride pony d:<3
sep 2007
Fantastisk ridning idag :D