{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Forfra med træning!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet at starte "forfra" med sunrises træning.
Da jeg fik hende var hun jo kun redet på tur og vi satte os jo bare op på hende og forlangede at hun skulle gå på ridebanen.. Det var måske ikk den bedste måde, så jeg vil starte med at arbejde med hende i longen, da hun aldrig har lært det. Så det er jeg startet med idag, og det klarede hun rigtig godt.. Hun er ikk blevet longeret i et år, snart og efter et kvarter begyndte hun selv at søge ned og gik pænt i holdning.. Så det var jo en god start og få..

Min plan er at arbejde med hende i longen nogle dage om ugen, og ride hende de andre dage..

Altså vil jeg ligge min "ridestil" lidt om.. For normalt plejer jeg at følge min træners råd med glidetøjlen, men synes ikk den hjælper da hun bare spænder op.. Så nu starter jeg fra bunden med mine egne metoder, og i det hele taget væare mere rolig om hende i hvedagen da hun tit virker meget anspændt!!

Synes i det er en god idé eller skal jeg bare fortsætte hvor jeg slap og håbe på der bliver noget godt ud af det.. For synes det er træls og skal have en kamp med hende hver dag!??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forfra med træning!?
  • #2   28. apr 2005 det er lige præcis hva jeg har tænkt mig.. Hun skal også vænnes til at stå alene sommetider.. Både på folden, på tur og på banen.. For hun er vant til at ride sammen med enten musse eller ølle, som også er herinde!!

Det der med at skridte ture, skal jeg i hvert fald ha' vænt hende til, for skridter jeg en tur op af vejen, så hun stadig kan se gården, går hun og kigger bagud hele tiden og er ved at stikke af på vej tilbage!§!

• #4   28. apr 2005 det lyder som en rigtig god ide, bare fortsæt, sådan gjorder jeg også med stella, jeg "tilred" hende helt fra bunden af igen..

• #5   28. apr 2005 Dorte.. Ja.. Vi plejer at skridte flere, for ingen af hestene er vilde med at ride alene.. Der er rimelig laaaangt til skoven, men vi plejer at ride i "kæret" som er et sted med masser af marker og stier som vi kan ride på!!

Kommentér på:
Forfra med træning!?

Annonce