326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Stævner Stævner

hej jeg skal snart til stævne.. i spring og dressur.. og så ville jeg høre om hvor tidligt man skal komme... det er bare et klubstævne.. og hvad skal man gøre når man skal ind på springbanen??? hvis hesten ikke har set dem og måske kan blive bange og undvige... og er det ikke noget med man ikke må lave cirkler når man springer på banen.. (man kan også kalde dem for volter) !!!

mvh. Christina

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævner
  • #1   4. maj 2004 det er forskelligt hvor tideligt man skal komme før man skal starte. da jeg red til klubstævner var jeg der gerne 2 timer før hvis jeg ikke havde opstaldning. ved de fleste stævner skal man være der min 1 time før start og vise vacc kort og lign. nej man må ikke lave cirkler eller hesten må heller ikk stå stille efter der er fløjtet til start. så får man straf point.

• #2   4. maj 2004 man må ikke ride hen og "vist" hesten springene så bliver man enten disket eller for fejl. hvis du han se at hesten tøver eller er bange har min ridelærer altid sagt at det er bedre at ride udenom springet og prøve igen, man får godt nok fejl men det er bedre end at man styrter.

• #3   4. maj 2004 Jeg skal til stævne og ca 4 uger smiley

• #4   4. maj 2004 det med banen: der er forskellige metoder, så du skal nok få din lærer eller en venninde til at fotælle dig hvad den ene og denm anden metode betyder... (b1, b2, b3... osv...)

• #5   4. maj 2004 Man får vist nok 4 fejl for at krydse sit eget spor med mindre at andet er vist på baneskitsen! Men prøv at se inde på www.rideforbund.dk der kan du nok finde regler for springstævner:)
    Held og lykke med stævnet!! smiley

• #6   4. maj 2004 det er altid godt at stole/tro på sig selv og hesten....når man er på banen er man et team og skal arbejde sammen for et godt resultat...
    ....ang. spring...hvis det er første stævne ude er det ikke altid at man skal ride efter tiden....hesten vil som regel altid være lidt anderledes ude..så man skal også selv "tilpasse" sig udestævner....er det derfor første gang eller en unghest så tag dig god tid....fx ikke for små vendinger, tag det som en oplevelse....men glem ikke at en hest ikke springer af sig selv....uanset om det skal være hurtig eller stille og roligt skal hesten rides i et tempo hvor den har en energi og derfor en chance for at komme over....

Vinde kan skal man nok nå...men det er erfaringen og de gode oplevelser ude som lægger grundlaget for succes!!! Husk det!

• #7   5. maj 2004 er der nogen der ved hvad metode B1 er eller en af de andre metoder???

• #8   5. maj 2004 jeg mener a man har et minut fra de fløjter til man ska ha taget det første spring... Jeg har hvert faldet lavet volter og stået stille efter de har fløjtet, og der skete ik noget. Du må bare ik ride ind over start...

Kommentér på:
Stævner

Annonce