{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

ang. min traver {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft Kaja omkring 2 måneder nu. Jeg er så småt begyndt at løstspringe med hende. Hun klarer det rigtig fint. Hun traver stille og roligt over dem. Igår sætte jeg mig på ryggen af hende og ville ride hende over bommende i trav. hun stopper hver gang foran bommende. jeg driver hende fremad og viser hende det ikke er farligt. hvad skal jeg gøre? eller gør jeg noget forkert?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. min traver
  • #1   4. jun 2008 sådan er det også med min.. måske hun bare skal have lov til at springe mere inden du sætter dig op så hun er helt sikker på det hun gør og har teknikken

• #2   4. jun 2008 Marianne L :
    Ja. Hun rider over i skridt, men ikke trav.

Frk. MysiQ :
    Ja. Det tror jeg er en god ide, jeg øver med hende senere idag smiley

• #3   4. jun 2008 ellers prøv a lave afstanden lidt størrre mellem bommene så hun/han føler der er mere plads eller ikk start med for mange bomme så kan du altid bygge flere bomme på og afstanden mindre =)

// Cecilie :'D

• #4   4. jun 2008 prøv at få en til at hjælpe dig i starten hun har jo måske aldrig prøvet det før. få en til at trække jer henover bommene, uden at du sidder og hiver i tøjlerne, men bare roser hende og snakker til hende, det samme i trav.

Og så kan du prøve selv i skridt hvor din hjælper bare går et par meter foran uden at holde fast og sådan fortsætter i indtil hun er tryk ved det og du selv kan ride over. det er dumt at tvinge og presse hende til noget, det gør det bare meget sværere at lære hende det.

held og lykke

Kommentér på:
ang. min traver

Annonce