{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. min traver
  • #1   18. maj 2008 lær den halve parader og galopanspring
    under indlæring af galopanspringene skal du også overdrive med dine schenkler

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #2   18. maj 2008 Cecilie: Tillykke med den nye hest.. reagerer den ikke hvis du lægger benene til på den, som normalt? Rider selv travere og de er lette nok at få i galop.. Hvis jeg får dem i gang i en lidt hurtig trav, lægger benene til og holder dem lidt igen, så går de i galop.. smiley Men som ved alle andre racer, er nogle selvfølgelig lettere at få i galop end andre..

• #3   18. maj 2008 Den skal bare løbes igang , hvilket betyder at når den løber i sit hurtige trav sparker man lidt til den , og så derud af(;

• #4   18. maj 2008 det der med at løbe den igang synes jeg personligt er en rigtig dårlig ide. jeg har selv haft en travhest som ikke var glad for at gallopere.

fik også det råd at løbe ham i gallop. og det eneste jeg fik ud af det var bare at han blev vænnet til det med at løbe vildt stærkt i trav og så gad han ikke gallopere når det kom til stykket. da han så endelig fik fundet ud af det med at gallopere så kunne ejg ikke vænne ham af med at løbe så stærkt i trav.

synes du skal prøve at ride stille i trav og så skubbe til hende med benene. så på et tidspunkt finder hun ud af at du gerne vil have hende i gallop. og så bare giv hende tid. det skal nok komme.

har travhest nummer to som jeg har brugt den metode til og det virkede fint på ham.

• #5   18. maj 2008 ALDRIG løb den igang !
    Lær den galop anspring d;

• #6   18. maj 2008 LØB den igang !

Når den har lært at galopere kan man lave det om til anspring !

^ Har jeg gjort med en trav hest ! og det gav pote !

--

Eller klap den men en pisk , så kommer den nok i galop .
    og så bare slå den alt hvad du kan , hele tiden ! du må ikke stoppe med at slå den(:

^ LIGE LIDT SORT HUMOR HERFRA !!

• #7   19. maj 2008 tillykke med den nye hest jeg kan evt godt hjælpe dig ... skriv evt pb ( privat besked)

• #8   23. maj 2008 Hej Mennesker. Tak for jeres råd. Jeg vil tage imod Mona s's råd. Min ridelærer siger også det er den bedste metode . Men nu for vi at se smiley
    Jeg har redet hende her til aften. Jeg red stille trav og prøvede at få hende i galop stille og roligt . men det gik desværre ikke. men jeg prøver igen imorgen smiley

tak for alle jeres råd .

Kommentér på:
ang. min traver

Annonce