691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Den rideksole Jeg holdte så meget af:) Den rideksole Jeg holdte så meget af:)

Først vil jeg lige sige. Aner ikke om dettet er den rigtige sted.

Når men

Få omkring et år siden gik jeg på en helt fantastisk ride skole hvor der bare var alle de fasiliteter jeg skulle bruge og fik bare de bedste veninder der ude. var faktisk rigtig glad for det der ude. men pludselig opdagede jeg hvordan alle de andre så ned på mig, bagtalte mig, kritiserede mig og sådan
folk sagde blandt anden jeg ikke kunne finde ud af dressur og jeg faktisk slet ikke burde have noget med heste af gøre fordi jeg bare var sindsyg i hovedet og sådan.
det gik faktisk sådan at Formanden for rideklubben gik direkte hen til mig og sagde jeg skulle pakke mine ting og forsvinde fordi der gik så mange rygter om mig derude. Nøøj hvor blev jeg sur og rent ud sagt pakkede jeg mine ting og RED hjem til min plejemor hvor min mormor så i mellemtiden hentede alle min ting på rideskolen. På det tidspunkt havde jeg ikke sprunget rigtig lang tid. når men jeg blev så gode venner med dem derude igen og fik også hesten derud igen og pludselig kunne alle lide mig. så en Onsdag var jeg på ridebanen og ride dressur og det gik på rent a helveds til var faktisk lide ved at opgive og det hjalp ikke at folk kom og sagde "Line du kan ikke ride drop det dog og brug din tid på noget andet" Der var jeg sku også lige ved at flytte men så let slap de ikke denne gang, Om torsdagen så skulle jeg ride spring undervisning og der var halvdelen af alle heste ejer der over at kikke. og jeg tænkte bare shit nu bliver jeg smidt ud igen eller sådan noget. men nææh nej da jeg var færdig kom de alle hen og sagde undskyld og det så kanont godt ud. fik faktisk af vide af min spring ridelære at hvis jeg fik den rigtige hest ville jeg kunne komme langt. nøøh hvor var jeg enlig stolt. nå men efter den dag var der flere der var henne og spørge om jeg ikke lige ville ride deres hest den og den dag og om jeg ikke lige ville ditten, dutten og datten. selvfølgelig sagde jeg ja dum som jeg var og pludeslig stod jeg med 6 heste jeg skulle ride, muge ud ved om dagen plus at 3 dagen om ugen skulle jeg fodre og lukke ind plus jeg havde skole og lektier. min mormor var mega sur på mig fordi jeg ikke kunne sige nej. og en dag gik det da galt. havde slet ikke lyst til at tage på ridekskolen eller ride. havde bare lyst til at sove. jeg skrev så til heste ejerne at jeg var syg den dag men nok skulle tage dem i morgen. men selvfølgelig gjorde jeg ikke det for jeg gad bare intet. efter en uge kom jeg derud og der havde de fleste skrevet af de selv kunne passe hestene nu og sådan fint tænkte jeg, men jeg gad stadig ikke at ride eller passe min ejen lille hest så det endte med jeg tog ham hjem og holdte et års pause. da jeg så kom tilbage var det i foråret. alt kørte perfekt derude havde kun MAKS to heste om dagen det var bare skønt lige ind til sommerferien hvor der var ridelejre. det var kommet en pige fra sjælland med sin pony. hun havde lovet mig at jeg måtte prøve den. men dagen efter hvor vi skulle af sted på tur begyndte hende og så men bedsteveninde at bagtale mig og sige alt muligt med jeg ikke kunne ride og sådan. da vi så kom på tur red vi to og to jeg var forest sammen med den voksene rytter

1. fordi hvis jeg ikke red forest tændte min hest fuldstændig af

2. jeg var en af de mest erfarne der var med .

nå men vi kom til galop stien og alle fik afvide at INGEN måtte overhale mig fordi så havde jeg ingen mulighed for at stoppe min hest. og det gik også fint ind til min veninde som lige havde mobbet mig og bagtalt mig kom jordene op ved siden af mig og sagde HAHA så kan du lære det og så sparkede hun til hesten så den kom foran. og Wupti så havde jeg ikke fat i tøjlerne mere fordi min hest tog bidet og bukkede og over halede mig veninde og stoppede ikke før vi ikke kunne se de andre. Red jeg direkte hjem til min plejemor igen og hentede mine ting fordi nu havde jeg fået nok af den hest LORTE rideskole som jeg kaldte den.

Det vare så historien om Den rideskole jeg holdte af i 4 år. og som jeg virkelig savner, MEN jeg kommer ike tilabge FØR formanden stopper og der kommer en anden. For jeg kan virkelig ikke klar hende, hun tror jo hun kan bestemme ALT

Ved godt der er rimlig langt. skulle bare ud med det nu for at lagt inde med det i et år til August.

INGEN DUMME KOMMENTAR!
Rider på min måde og jeg FÅR undevisning.!
Nævner INGEN navne hverken på Persone, Heste eller rideskoler!!!!!!!!!!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den rideksole Jeg holdte så meget af:)
Kommentér på:
Den rideksole Jeg holdte så meget af:)

Annonce