Virkelig hårdt at se på :'( {{forumTopicSubject}}
den lille frække pony jeg red da jeg var 6 år, troede jeg var død *gamle rideksole lukket nemlig og så blev han solgt (lang tid siden) *
Men så her for nogle dage siden, hørte jeg nogle sige at de kender en lilel fjordhest, der hed romeo.. og med et hjerte blis i panden XO?
Så jeg tog jo direkte ud for at se om det var den, og gud! der stod lille gamle romeo på en rideksole IGEN! hold kæft hvor jeg græd og græd.... Min lille gamle halvpart
Hold kæft hvor harj eg ondt i nden i over at se den på en rideksole, selv når han er gammel!
Hold kæft hvor græd jeg oppe på rideskolen!
Jeg fik afvide at de fik ham direkte fra Otterup rideksole og så til odense rideskole
Hold kæft hvor jeg jeg sur og ked, over at se min elskede lilel frække pony oppe på en dum rideskole!
Så daj eg prøvet at snakke med ham ,og se om han virkelig kunen genkende den pige som red et år på ham 3 gange om ugen! ( heste har en sjette sans BASTA) .. men han bed bare ud efetr mig!!
han var heller ikke særlig køn.. så fik jeg lov til at strigle ham inden der kom nogle og skulle ride ham, og nøj hvor blev han fin, efetr 2 timer strigle :') jeg blev lidt glad igen!
men så kom en lille små fed pige på 6 år, og kom med giga lang pisk.. og så kom hun så med hovdetøjet, og hold kæft hvor lbev jeg sur over at se det kæmpe store skarpe bid der var! det må da gøre ondt og ride med * men pigen sgade det var fordi han var så vild! :S? jeg kender ham bare for at være fræk! og lave lidt nogle små tricks!
Det var en spring time!
Og så da pigen kom ind i ridehsuet med ham, så jeg den der store spring pisk, bare hele tidne rå op og ned, og hvor meget Romeo ikke ville springe eller høre efetr hvad hun sagde.. og den dumme lilel små fede pige, hele tiden gav ham en med pisken, og hun blev helt rød i hovdet pga han hele tiden prøvet at lave tricks osv....!
Da de så skulle springe, sprang han ligesom daj eg var lille! Men hun blev bare ved med at piske ham hele tiden, fordi nogle gange stoppede han foran springene!
*Det kan godt være det var forkert af mig, men jeg flippede helt ud, over at se hvordan hun red min lille skat*
Så jeg gik vred hen til hendes lære og spurgte om jeg ikke godt lige måtte sidste Romeo på plads, og jo det mådte jeg ( jeg sagde det kun, det med at sætte på plads pga jeg ikke ville have hun skulle ride ham)
Så satte jeg mig op på gode gamle romeo (ved godt jeg er lidt for stor , men hvad så.. Det var kun lidt)
Så red jeg så lidt med ham.. og så spurgte pigen om jeg ville have hendes pisk med * troede hun selv på det?*
Nej tak.. sagde jeg dumt ti lhende! Og der gik 10 minutter, og så galopere jeg på ham fint og godt.. han lavede kun nogle små tricks ikek mange, og så sagde ridelæren at jeg var en af de eneste som kunne ride romeo!
Så spurgte jeg så om, om jeg ikke kunne få ham og ride lidt efetr den lille korte ridetime, og jo det måtte jeg godt!
Så da hende der den dumme pige var færdig, red jeg lidt på ham.. og nøj hvor græd jeg oppe p åham.. alle som kom ind i ridehuset troede jeg var fladet af!
Men så tog jeg lige 3 spring efetr hianden uden stop.. hold kæft hvor savner jeg min gode gamle pony<33333
Det gør bare vildt ondt, når man kan se andre gør ham ondt, og når man selv kan ride hamuden besvær
Og så lige til entil rideksole
Skulel altså ud med det, for er simpelt så ked af det!
mar 2007
Følger: 154 Følgere: 157 Heste: 1 Emner: 134 Svar: 505
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Nøj.. hvor jeg kan græde ved at tænke på den dumme fede pige og pisken!
mar 2007
Følger: 154 Følgere: 157 Heste: 1 Emner: 134 Svar: 505
jun 2007
Når den går det med vilje, men så hvis man røg af, kom den hen for at sige undskyld, elelr noget i den stil, mens man stadig var nede på jorden
Han var min lille frække pony
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
jul 2005
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 61
jul 2005
Det er enhver rytters yndede dækning over en fejl. Men hesten er totalt uskyldig. Hvis en hest gør noget forkert har den enten smerter, er blevet givet forkerte signaler, er blevet tilredet forkert e.l.
Det er ligesom at sige at det er et barns skyld fordi det har tabt et eller andet på gulvet og smadret det, synes jeg.
dec 2004
Men jeg mener mere sådan på staldgangen, der er jeg da overbevist om at min hest driller lidt for sjov. At slikke sin ejer i ansigtet mens man strigler den i hovedet eller lignende, det er da ikke tegn på smerte eller noget ..
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 84
M&B:
Det er ikke fair du sviner pigen der rider hesten til, du siger selv hun kun er 6 år? Hvorfor sviner du hende til? Hun ved ikke bedre, den du burde svine til er ridelæren, det er hende der sætter en 6 årig op på en hest med uvaner.
Ved du hvad jeg syntes du skulle have gjort? I stedet for at svine pigen til og sige hun er fed o.s.v så fortæl hende hvordan hun kan gøre tingene bedre, og snak med ridelæren og giv hende råd om hesten ( Nu når du kender den fra tidligere)
jul 2005
Man skal passe på med at give dyr for menneskelige følelser.
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 309
En hest er ikke intelligent nok til at drille, men den ved hvad kærlighed er? Hmm...
dec 2004
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.399
Til gengæld er jeg næsten sikker på at en rideskole hest som du red da du var 6 år, ikke kan kende dig, med mindre I har haft et heelt fantastisk forhold :b
men jeg synes nu at den historie lyder liidt overdrevet. altså du hører tilfældigvis at den hest som du red da du var 6, står på en rideskole, og du tager derud som en fremmed pige. Du får lov til både at strigle og ride, og du er den eneste som kan ride hesten rigtigt?
Ja, undskyld, men jeg synes måske at det virker lidt for vildt - men hvis det er rigtigt, så er det da mega fedt
jun 2007
det er en rideksole som ligger ikke rat langt væk fra denn anden..
Og jeg betalte jo slef, for at må ride ½ time på den!
p.s du kan sku slev kommer her over på nordfyn, så kan jeg bevise det.. billeder fra da jeg avr lille og så kan jeg vise ham i live!
Virkelig hårdt at se på :'(