{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem rider du hos?
  • #1   29. jan 2008 rider hos to smiley den ene hun hedder Rita jensen, rigtig dygtig og arbejder med problem heste..

nummer to er en der hedder Lars.. Han er Super dygtig og jeg elsker at ride ved ham, han er uddannet og har været gardehussar.. også er vi i familie.. blær blær.. smiley
    han går virkelig ind og arbejde med hesten og sætter en på prøve men roser når det lykkes og giver efter hvis det er for svært endnu..

OG det er IKKE fordi vi er i familie jeg snakker så pænt om ham.. for mener der han er dygtigt.. to timers undervisning og min ridening var rettet op fra DÅRLIGT til BEDRE og det går kun frem ad.. men han kommer ikke så tit på besøg.. ;'(

• #2   29. jan 2008 Frank Kejlberg.
    Får bestemt noget for pengene, og han har hjulpet os meget, på kort tid.

• #3   29. jan 2008 Susan Kjærgaard er dygtig (Y)

Jeg har indtil nu redet ved Sanne Steffensen, som er eksamineret berider. Fik rigtig meget for pengene! Var så glad for hendes undervisning. Hun har desværre måtte stoppe smiley

Nu begynder jeg at ride ved en privat. Har store forventninger til det, smiley

• #4   29. jan 2008 Rider Hos Vilmer Kofoed-Dam.
    Og ja, jeg synes, jeg får virkelig meget ud af mine penge. rider to timer under ham om ugen, den ene er eneundervisning.

Jeg rider pt. MB-MA øvelser på Bukki, og er ved at "uddanne" en unghest, og nr. to er på vej.
    Så er meget glad for undervisning.

Han roser når man gør det godt, og jeg skal ride meget pænt, og præcist, hvis man får ros. Så man lære virkelig noget.

• #6   29. jan 2008 Thomas Dolleris Larsen.
    og ja får noget for pengene !

• #7   29. jan 2008 Dressur undervisningen hos en som hedder anja skipper og spring hos hendes søster camilla..
    de rider begge på meget høj plan:)

• #8   29. jan 2008 Hej smiley
    Rider hos:
    Anders Chortzen, som er uddannet berider, han tænker meget på hesten, og at ride på hestens Primissor (staves)
    Link=
    (link fjernet)

Søren hobolt, som har vundet dm ridebanespringning, også været med til em, og mange andre placeringer.

Henrik johansen, han er virkelig dygtig.
    Link=
    http://positiveriding.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=20

Jørgen Albertsen (har været landstræner i military)
    Link=
    http://www.skaarupovergaard.dk/

Karin Lührs.
    link=
    http://www.hof-luehrs.de/

Georg Heyser (været landstræner for flere lande)
    Peter Flarup for også undervisning af ham.

Det var meningen jeg skulle have haft af Susan Kjærgård
    Men min hest står nu skadet smiley

hm hvor langt jeg er kommet.
    det må andre tage stilling til.

Og mine principper, ja har jeg ikke tænkt over xD

• #9   29. jan 2008 smiley

• #10   29. jan 2008 jeg rider hos OL rytteren Lene Hoberg og hendes mand Peter Markussen.. benytter dem begge.. :d sys de er mega gode.. jeg bruger dem fordi jeg vil se hvor langt jeg kan nå..:P

• #11   29. jan 2008 de er begge beridere:D

• #12   29. jan 2008 jeg rider ikke så meget mere.

men red i england ved michael whitaker.

i dk, ved flere forskellige, sørne knudsen, finn greve, nis valdemar hansen, johnny hansen mm

startede i tidernes morgen v anders chortzen, da han var i lære på vilhelmsborg... han er virklig dygtig

syntes ALTID jeg har fådet noget for mine penge.

• #14   29. jan 2008 jeg bliver undervist af helle dalsø
    rider med prensipeerne: sæda, sæde sæde... benene til(ikke sporene men benene), uvendig tøjle, vægt

ømm

pretty og jeg er gået fra: ikke at kunne lave et galopanspring, ikke kunne galopere på 20 meter volte, ikke kunne ride alm galop(kun meget stækt) ikke at reagere på sæde og ben (kørehest) ikke gå i holdnig
    og så havde jeg en virkelig dårlig opstilning

nu: kan vi lave galopansprin fra trav og på gode dag også fra skridt og parade. galopere på 15 meter volte. og ride en kontroleret galop.
    jeg kan nu også bestemme gangart og tempo med sædet og ben.
    vi kan gå i holdning i skridt og trav (arbejder med galoppen)
    vasader, og så i går lavede vi prettys første sjenkelvenninger
    og sidst men ikke mindst er min holdning blevet MEGET bedre

den forandring er sket på kun et år ! jeg er stolt
    hesten fylder 6 og jeg fylder 16 i år. jeg har redet i 5 og et halvt år

• #15   29. jan 2008 Nårh ja, jeg er McLeanificeret smiley Jeg rider efter McLean blandet med lidt af mine egne erfaringer smiley

• #16   29. jan 2008 Trine Risumfeldt:
    rider for udvendig, og får rigtig meget for pengene..
    resultater? tja.. min hest er klart blevet bedre, jeg har måttet omstille mig fuldstændig fra det jeg kom fra da jeg begyndte at ride hos hende. Jeg er meget gladere for den måde jeg rider nu, og det er sundt for hesten.
    der er allerede resultater, men de rigtige kommer først når jeg får styr på mig selv, for det er mig der sætter begrænsninger for hvad vi kan..

• #17   29. jan 2008 Rider ved Gunnild Møller Jacobsen i både dressur og spring, og får helt sikkert noget for pengene.. smiley

• #18   30. jan 2008 jeg har fået undervisning af Susanne Barnow men da jeg ikke har muligheder for og få hesten kørt får jeg nu af en ung særdels dygtig underviser som hedder Mia som komer fra et trakener stutteri.

• #19   30. jan 2008 glemte helt jeg er dressur rytter og ja jeg får noget for pengene,er ved og få det sidste grund lægende ridning lagt ind så vi kan komme ud og starte

• #20   30. jan 2008 Rider hos en der hedder Morten Nidløse underligt navn men super duktig han er ikke berider men lever prima af at tge andre folks heste i ridning 150kr pr. halve time nogle ville syntes at det er dyrt men man får meget for dem han kan undevise på alle nivoer .................

.................. og så er han sjov:):):):D:):):):):):D

• #21   31. jan 2008 Louise Mølby..
    er lige blevet nummer to til DM for juniore.. og hun er vildt dygtig.. hun er kun 9 måneder ældre end mig.. men hun er meget seriøs når vi rider undervisning..

Sindsygt dygtig, ved hvad hun snakker om.. og ja man får ufatteligt meget for pengene..

Har redet ved hende i snart 6 år..

• #22   3. feb 2008 - jeg rider ved Didde Marie Jessen (: go go xD

• #23   12. feb 2008 Jeg rider ved Line Asmussen hun har stald vældgaard rideskole... 'jeg rider og har min hest opstaldet her fordi der er et super godt miljø forbåde folk og dyr

• #24   13. nov 2010 Rider ved Gunnild Møller Jacobsen I GRRK i både dressur og spring, og får helt sikkert noget for pengene.. (hun er berider)

Kommentér på:
hvem rider du hos?

Annonce