419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Genoptræning og muskler? Genoptræning og muskler?

Hej HG!

Min hest er i gang med genoptræning efter at have stået stille i lang tid. Han mangler derudover muskler overalt på kroppen. Han træder godt under sig selv.

Nogle anbefalinger til et godt genoptræningsprogram og råd til opbygning af muskler?

Alle råd modtages med kyshånd.

OBS. Jeg ved godt, at jeg skal kontakte min egen dyrlæge, og jeg venter også svar derfra.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genoptræning og muskler?
  • #1   1. mar 2018 Min pony er i vandtræning lige nu, og det har godt nok hjulpet meget på hende - vi napper derfor lige en uge mere smiley

• #2   2. mar 2018 Har godt nok ikke haft en hest der skulle genoptrænes, men jeg ville bruge en masse tid i naturen, i noget forskelligt tærren. smiley
    Ellers som Thea skriver, så tror jeg også, at vandtræning ville være godt smiley

• #3   2. mar 2018 Naturen er et fantastisk sted at genoptræne.

Når du er over skridt perioden, og er begyndt at lave travintervaller, så kan du lægge et travintreval op ad en bakke feks.

Men ellers bomarbejde, overgange, men aller vigtigst er løsgørende arbejde. Det lige nævnte er først når hesten er kommet lidt mere igang.

Jeg har af flere omgange været i genoptræningsforløb med forskellige heste, jeg tror at jeg kender hvert et træ og hver en sten i skoven.....

• #4   5. mar 2018 Lange gå ture er fantastisk, man undervurdere virkeligt hvor meget skridt hjælper. Har selv lige haft en hest der "stod stille" i 9 måneder, og skridt arbejdet under genoptræningen har været det der sat mest muskler.

• #5   5. mar 2018 Det kommer meget an på, hvad du vil fokusere på. Jeg har lige købt en unghest, som skal trænes op helt fra bunden. Jeg har hovedsageligt fokus på dressur, da det er det der forbedre gangarterne. Når jeg arbejder med dressuren, så er det bedst i en hal, da det gør hesten mere smidig at ride på volte. Hvis hesten er bange for forskellige ting, så er det rigtig godt at ride en tur i skoven eller ved vejen. Det er meget vigtigt at du som rytter viser hesten vejen, og dermed beroliger den, hvis den bliver bange. smiley

Kommentér på:
Genoptræning og muskler?

Annonce