{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

Omskoling til western? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har gået og spekuleret meget over, hvad min hest kan klare af ridning, og med erfaring og afprøvninger, må jeg erkende at hun ikke bliver hverken dressur eller springhest. Hun er tidl. Mishandlet, så hendes psyke er ustabil. - forstået på den måde, at hun ikke må presses ret hårdt, ellers lukker hun ned, og bliver fysisk dårlig.
Så de sidste lange stykke tid, har hun gået som hygge pony. Hun bliver longeret faste dage i ugen, og så bliver hun hygge redet lidt på. Men så slog det mig lige her til aften.. Det kunne være at jeg skal omskole min hest til western? Pleasure tænker jeg mest.. Hun er kun 5 år, så tænker ikke at det er for sent endnu? - Jeg har dog overhovedet ikke forstand på western, men vil gå langt for at min hest får det bedste ud af livet, og hvad jeg kan læse mig frem til, så tror jeg helt bestemt, at det ville være lige hende! Og det lyder til at en palomino/araber ikke ville være helt skidt til det?:-)
selvom det ikke siger mig så meget, så er jeg åbensindet for nye muligheder.

Spørgsmålet er så bare.. Hvor kan man få undervisning i dette?? Lige nu holder vi til i Sønderjylland, men vi flytter til Roskilde d 18/01-16. - vil dog helst gerne igang så hurtigt som muligt!:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omskoling til western?
Kommentér på:
Omskoling til western?

Annonce