{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

fremadgående hest. {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en fin dejlig skøn frieser dreng på 15 år, som når jeg rider alene, er den sødeste dreng, nem at styre osv, men lige så snart vi skal til ridning, bliver han en rigtig drengerøv, meget fremadgående, og vil rigtig gerne ligge forrest, normalt kan jeg sagtens styre ham, men igår var jeg nødt til at tage ham ud og lige longere ham 10-15 min, fordi han slet ikke var til at få ordenlig kontakt til.
har efterhånden fundet ud af at han er lang tid om at være varmet så meget op så han er til at arbejde med, så er begyndt at skridte ham godt varm inden ridning, for at få bare lidt ud af selve ride undervisningen, har haft ham i ca 2 -3 mdr nu, og inden da har han stået stille i ca 1 år, hvor jeg tænkte at efterhånden som han bliver redet mere, bliver han også nemmere, men lige nu betyder det vist bare at han får mere energi til at lave drengestreger smiley men hvad gør i andre som har de der skønne drengerøve, han er ikke ond på nogen måder, prøver ikke på at få en af eller noget, men vil bare rigtig gerne ride forrest, eller ivertfald i røven på en anden hest, og det har vi fået forbud på til ridning, og nu hvor det bliver dårligt vejr, har jeg ikke lige mulighed for at ride ham varm uden for på ridebanen inden ridning, da den jo tit står under vand.
prøver at ride ham hver dag, da han får rigtig meget energi ved at stå stille en dag, og lige PT synes jeg jo at han har mere end rigeligt energi den unge mand smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fremadgående hest.
  • #1   25. aug 2015 Hvad får den af foder?

• #2   25. aug 2015 Indtil videre bare græs, er så begyndt at fodre ham med Pavo conditioner og noget mysli til senior heste som skal give lidt mere fylde, men absolut ikke energi

• #4   25. aug 2015 Dressur undervisning, er lige startet op med at ride igen efter 30 års pause, så har skullet lære en del, og de første par gange var meget små volte træning og 8 taler osv også for at få bøjet ham godt af, og nu er vi så nået så langt så vi rent faktisk kan deltage ordenligt i undervisningen, men nu er han så begyndt at blive meget fremadgående, igår bestemte han sig for at når der var skidt der hvor han skulle løbe, så sprang han over lortene, han var virkelig i hopla igår, og synes jo det kunne være rart at kunne deltage i hele undervisningstimen fremfor kun de sidste 5 min. smiley

Kommentér på:
fremadgående hest.

Annonce