{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video: unghest redet ca 5 måneder
  • #1   5. apr 2015 Det ser rigtig godt ud smiley stille og roligt smiley synes jeg for tit jeg ser unge heste på det tidspunkt i tilridningen blive hevet ned i holdning, så det er rigtig dejligt at se en som tager det noget mere stille og roligt smiley
    Held og lykke fremover smiley

• #2   5. apr 2015 Hej
    Ja det er synd

Vi har heldigvis ik travlt smiley
    Han er redet sammenlagt ca 5 måneder - var på ryggen af ham for første gang slut oktober 2014.

Han har ik styrke til andet lige nu smiley

• #3   6. apr 2015 Altså synes måske ikke din video fremtræder med noget specielt den har lært på de 5 måneder. Den rider jo bare rundt ved barrieren smiley

Men afslappet må man sige den er smiley

• #4   6. apr 2015 Det må du gerne mene smiley

Husk grunduddannelsen er det vigtigste i en hests uddannelse.
    Den må aldrig tages for let på.

Jeg investerer gerne tiden i at få perfekt ligeudretning, takt og korrekt kontakt på bidet.
    Det er meget mere vigtigt end at få lært den alle mulige øvelser.
    Jeg ved nemlig, at når først min grundridning sider i skabet, og min hest holder sin for alderen forventede bæring, sin takt, ligeudretning og smidighed, uanset om jeg går op eller ned i tempo, beder den om at runde højre eller venstre og jeg kan indvirke korrekt med sæde og hjælpere, ja så blir det piece of cake at putte øvelserne på.
    smiley

• #5   6. apr 2015 Det ser godt nok lækkert ud - dejligt og se at der bliver brugt god tid på grundridningen smiley

Er selv lige gået i gang med min egen unghest, og hvis han går så lækkert der om 4-5 måneder så vil jeg være henrykt smiley

• #6   6. apr 2015 Det ved jeg udmærket godt, har selv ti redet min gamle pony og da jeg købte min nuværende hest var den kun næsten 4. Jeg siger bare at den ikke lærer meget ude ved barrieren, hverken ligeudretning eller noget smiley Og når du så ikke engang tager hjørnerne med hvilke kan være meget lærerige og gode for at få lidt samling på hesten, forstår jeg ikke du ikke bevæger dig inden for hovslaget for netop at lære den ligeudretning og balance smiley
    Kan godt være hesten kan mere, men det fremtræder på videoen ikke som om at den har lært ret meget smiley

Men som sagt blot min mening smiley

• #7   6. apr 2015 Jeg må sige jeg er enig med Lisa-Marie. Dejlig afslappet ser den ud, men videoen viser heller ikke andet. Efter 5 mdr skal den efter min mening kunne en del mere. Men hver sin mening og hver sin lyst smiley Held og lykke med den smiley

• #8   6. apr 2015 Ja det er jo det smiley
    Og hvert sit udgangspunkt smiley

Kommentér på:
Video: unghest redet ca 5 måneder

Annonce