{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

At tage sig sammen... HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan at jeg har svært ved at tage mig sammen til at tage ud at ride.... smiley
Nå jeg så har taget mig sammen til at tage ud og gøre klar, så er det bare så sjovt... smiley
Men er bare så dårlig til at tage mig sammen og få lavet noget fornuftigt...... smiley
Har i nogle gode idéer? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tage sig sammen... HJÆLP!!!
  • #1   8. sep 2014 rider du alene, eller har du mulighed for at ride sammen med nogen?

• #2   8. sep 2014
    Lad være med at tænke over det men gør det, eller stå et sted med hesten hvor du SKAL ud fordi den skal have muget ud og blandet foder.

Det hjælper i hvert fald mig, at jeg er tvunget til og komme der ud - fordi så kan jeg lige så godt ride når jeg er der :o)

• #3   8. sep 2014 Rider alene derhjemme smiley

• #4   8. sep 2014 kender nemlig godt det der med at skulle tage sig sammen, men når man så kommer der ud eller op på hesten, så har man slet ikke lyst til at stige ned igen...

kan godt mærke det på mig selv når den ene af mine "makker" er ude og sejle, eller den anden er på skole, og jeg skal ride alene

• #5   8. sep 2014 Jeg rider alene og har altid gjort det i snart 8 år, det er jæbnt kedeligt og jeg har ind i mellem også ret svært at få losset min store røv afsted, men igen når man så er afsted er det skønt smiley

Jeg tror bare det handler om at hanke op i sig selv og så se at komme afsted smiley

• #6   8. sep 2014 havde det på helt samme måde, men så begyndte jeg at ride med en af mine veninder også var det hele lidt sjovere :3

• #7   8. sep 2014 Jeg rider stort set ikke mere, fordi det er så besværligt for mig. Jeg er helst derude hver/hver anden dag, og som minimum 3 gange om ugen.

Men jeg skal have alle hestene (3 stk.) ind hver gang, og meget af tiden står der noget i boksene, en traktor fylder og ellers passer det bare ikke med tid, vejr osv. Når de kommer på boks, kommer de sent ud hver dag, så jeg vil hellere at hun skal gå ude så meget som muligt, end at blive redet lidt på. Og så kommer jeg sent hjem, og det bliver tidligt mørkt. Så for mig virker det ikke bare at tage derud.

Jeg red meget mere, da hesten stod i fuldpas (gør hun også nu) på et ridecenter, med ridehal osv.. Da var det også meget lettere at få hende ind, for jeg skulle kun have hende ind fra fold.

Men jeg har bare accepteret at det er sådan det er lige nu, og så nyder jeg bare at være sammen med hende og de andre heste i stedet for. :o) Ridningen betyder ikke rigtig noget for mig længere.

• #8   9. sep 2014 Det hjælper at have nogen at komme ud sammen med. Det kan være du kan søge efter en rideveninde i dit lokal område og ellers kan i måske tage en opstalder ind? Nogen gange er det altså også nemmere at overskue bare at lave lidt jordtræning istedet for at SKULLE sadle op og være igang i lang tid.

• #9   9. sep 2014 tænker som overstående at du kunne prøve at finde en og ride sammen med smiley

Kommentér på:
At tage sig sammen... HJÆLP!!!

Annonce