At tage sig samme {{forumTopicSubject}}
Hej Hgér
Har virkelig fået mig et problem. Har to heste, En som er min egen (pensioneret fjordhest) og en fantastisk låne hest som er en hannoveraner hoppe med store muligheder. Derud over har jeg fået lo til at ride en anden fjordhest ved siden af.
Det vil sige jeg har tre heste som faktisk godt kunne bruge noget opmærksomhed. Problemet er bare at jeg ikke kan tage mig sammen. Og det irritere mig virkelig. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre.
Arbejder fra kl 15-18-19 Så har jo hele formiddagen og halvdelen af eftermiddagen. Så tiden er ikke noget problem. Det er bare det med at stå op og komme ud af døren.
Min egen fjordhest vil jeg gerne lære lidt tricks til tillids øvelser med
Hannoveraner hoppen skal rides op så vi kan komme ud og starte nogen stæver
Den anden fjordhest må jeg også ride op og ride en masse ture på.
Så har jo alle muligheder.
Nogen der har et forslag til hvad der kan sparke mig ud af døren.
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Finde ud af hvad der gør man ikke kan tage sig sammen :o)
Er du trist? Tager arbejdet en masse energi? Ville du foretrække en hest der VAR uddannet istedet for at uddanne en?
Hvad er det der stopper dig?
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
De er så gode til at sparke en ud af døren, hvis man ikke selv gider, og efter noget tid, vænner man sig ligesom til selv at skulle lette måsen :o)
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Men ja, Arbejde fylder rigtig meget. kæreste og hus. Men alligevel. kunne jeg tage mig sammen til at stå op kl 8 burde tingene bare ikke være noget problem!
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Alle mine veniinder er på arbejde eller i skole ved den tid
Men er ved at finde ud af om hende hestene står opstaldet ved er frisk på at sparke mig igang. for hun overvejer at sælge hendes heste fordi hun heller ikke kan finde tid eller tage sig sammen:-(
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
At tage sig samme