Nemme små tricks? Nemme små tricks?
Jeg mangler nogen små tricks jeg kan lære min part, ting som at smile, ryste og løfte ben, ting der kan gøres ståene stille.
Hun kan allerede de tre ovennævnte ting og jeg har overvejet at sætte en bevægelse på hendes ben så det bliver til spanske skridt.
Jeg vil ikke lærer hende at kysse da hun godt kan have tendens til at tigge og misbruge hendes tricks hvis der er godbider i luften, og jeg derfor frygter endag at få knaldet et heste hoved lige mod mit.
Hun skal på ingen måde lære at stejle og at ligge sig er jeg ikke heelt med på som det er nu. Neje/bukke kan jeg også være lidt betænklig ved da hun er en ældre dame på 19 år og med en gammel skade i hendes bagben (derfor vil jeg jo gerne passe på de foreste også)
Men er der overhovedet flere små ting man kan lærer dem eller har jeg pænt meget smidt resten ud?
Jeg har overvejet at lærer hende at danse (rende rundt om sig selv) men det er helt sikkert nemmere sagt end gjort og ligeledes at "se væk" altså kigge sig over skulderen hvilket nok ville være nemt nok
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 13 Svar: 79
bakke uden at røre hende! (måske lære hende at bakke når du bakker)
turn *at du står bag hende og beder hende dreje rundt!
schenkelvigninger fra jorden!
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 410
Det er forholdsvis nemt. Min lærte det i hvert fald på en halv time eller noget
Hva med indbakning?
Du kunne også lave piuetter (stillestående), med bagparten (Kan de fleste i forvejen) og forparten (lidt svært)
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 410
Hovedet igennem ringen! Det bruger jeg når jeg skal have tøjlen over hovedet på min. Så holdet jeg tøjlen op, og så går han automatisk ind i "ringen" og stopper når hans skulder er ved mig
Det kunne du prøve med en hulahopring! Hah den vil jeg egentlig gerne selv prøve også
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.017
Men hovedet igennem ring skal da prøves af
Bumbum: hvordan ville du lære hende at åbne munden? det er vel lidt som at gabe?
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 13 Svar: 79
Blogger
Følger: 71 Følgere: 1997 Heste: 5 Emner: 71 Svar: 929
Du kunne også lære hende at gabe, eller samle en pisk op fra jorden
Hvis du vil kan jeg sende nogle flere senere ( har en laaang liste) ?
Nemme små tricks?