596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nemme små tricks? Nemme små tricks?

Jeg mangler nogen små tricks jeg kan lære min part, ting som at smile, ryste og løfte ben, ting der kan gøres ståene stille.

Hun kan allerede de tre ovennævnte ting og jeg har overvejet at sætte en bevægelse på hendes ben så det bliver til spanske skridt.

Jeg vil ikke lærer hende at kysse da hun godt kan have tendens til at tigge og misbruge hendes tricks hvis der er godbider i luften, og jeg derfor frygter endag at få knaldet et heste hoved lige mod mit.

Hun skal på ingen måde lære at stejle og at ligge sig er jeg ikke heelt med på som det er nu. Neje/bukke kan jeg også være lidt betænklig ved da hun er en ældre dame på 19 år og med en gammel skade i hendes bagben (derfor vil jeg jo gerne passe på de foreste også)

Men er der overhovedet flere små ting man kan lærer dem eller har jeg pænt meget smidt resten ud?

Jeg har overvejet at lærer hende at danse (rende rundt om sig selv) men det er helt sikkert nemmere sagt end gjort og ligeledes at "se væk" altså kigge sig over skulderen hvilket nok ville være nemt nok

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nemme små tricks?
  • #1   27. jul 2014 hvad med at åbne munden?
    bakke uden at røre hende! (måske lære hende at bakke når du bakker)
    turn *at du står bag hende og beder hende dreje rundt!
    schenkelvigninger fra jorden! smiley

• #2   27. jul 2014 Du kunne også lære hende at bakke, når du står bagved hende og bakker?? smiley
    Det er forholdsvis nemt. Min lærte det i hvert fald på en halv time eller noget smiley

Hva med indbakning? smiley Altså du står på skammel, og så skal hun komme hen og ´"parkere" sig ved siden af dig.

Du kunne også lave piuetter (stillestående), med bagparten (Kan de fleste i forvejen) og forparten (lidt svært)

• #3   27. jul 2014 Uh, her er en sjov én!
    Hovedet igennem ringen! Det bruger jeg når jeg skal have tøjlen over hovedet på min. Så holdet jeg tøjlen op, og så går han automatisk ind i "ringen" og stopper når hans skulder er ved mig smiley

Det kunne du prøve med en hulahopring! Hah den vil jeg egentlig gerne selv prøve også smiley

• #4   27. jul 2014 at parkere hende ved skammel gør vi allerede det samme med at bakke. Vi arbejder på det og er næsten der hvor jeg bare ber hende bakke og så baaaaakker hun løs

Men hovedet igennem ring skal da prøves af

Bumbum: hvordan ville du lære hende at åbne munden? det er vel lidt som at gabe?

• #5   27. jul 2014 jeg lærte min det ved at pille ham i mundvigerne.. og så rose når han gumlede.. for langte så mere gang for gang og til sidst kunne han åbne munden når jeg siger åbne! smiley

• #6   27. jul 2014 Du kunne jo lære hende at give dig et kram? smiley Det er super sødt trick og kan gøres stillestående smiley
    Du kunne også lære hende at gabe, eller samle en pisk op fra jorden smiley Stå på en palle? bakke mens du står bag hende? smiley
    Hvis du vil kan jeg sende nogle flere senere ( har en laaang liste) ? smiley

Kommentér på:
Nemme små tricks?

Annonce