542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Glæden ved en god tur! Glæden ved en god tur!

Kender i det når en ridetur bare kan gøre en helt høj? Havde den bedste tur nogensinde på min stjerne pony i går. Red i skoven ved 18 tiden, og det gik langt over min forventning. Kiss har altid kørt sig selv alt for meget op fordi hun bliver så glad. Hun glemmer at der er rytter på, og vil mest bare galoppere hele tiden. Hun har gået med martingale og stramme tøjler samt at jeg skulle holde benene ved hele tiden. Men i går var helt fantastisk. Jeg kunne bare slappe helt af sammen med min pony, vi red med helt løse tøjler, uden martingale, hun stoppede når jeg bad hende om det med lyd kommando og en langsom galop og stå helt stille når jeg bad hende om det. Selv efter galoppen. Er simpelhent så stolt af min baby, og er nu top tunet til en weekend med stævne og landsholdsamling. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæden ved en god tur!
  • #1   11. jul 2014 Ej hvor dejligt smiley

Min var også helt fantastisk på tur i går. Han plejer ikke være til at stoppe, når vi galopere på vej hjem, men i går gjorde han alt hvad jeg bad ham om, for de mindste signaler smiley

• #3   11. jul 2014 Der er ikke noget mere fantastisk! Kender godt det der med at ens hest fuldkommen tager røven på en, på den gode måde - det er sådan en skøn følelse! :')

Min egen prinsesse tog røven på mig i går og var en total stjerne - jeg lever stadig højt på det!

profilbillede
  • #4   11. jul 2014 De er nu skønne de dejlige hestedyr! Men synes nu at de irriterende insekter gerne må holde sig væk! smiley

• #6   11. jul 2014 Hvor lyder det lækkert!

Jeg er stadig helt høj efter både søndag og tirsdag, i søndags var jeg på ryggen af en 3 års der skal tilrides for første gang, han tog det simpelthen SÅ pænt og jeg er virkelig stolt! Og i tirsdags var jeg ude og ride den fjordhest jeg har redet igennem de sidste 4 år, for første gang i lang tid hoppede jeg op uden sadel og han var simpelthen SÅ sød, stod stille og reagere SÅ godt på mine signaler (som han ellers plejer at "overhører" når vi rider uden sadel!) smiley
    Så jo, jeg lever højt på min stolthed over de to gule! smiley

Nu glæder jeg mig bare til det bliver søndag igen, så jeg kan tage ud til ungdyret igen! smiley

profilbillede
  • #7   11. jul 2014 Her er unghesten med rytter for første gang smiley

profilbillede
Kommentér på:
Glæden ved en god tur!

Annonce