3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Glæden ved glæde :) {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
jeg er lige kommet hjem fra et lille smut til Sverige, vi tog afsted kl. 3 lørdag morgen og kom hjem her ved 18-tiden i aften
Så min mormor har passet hestene imens, men de har ikke været ude i går, da hun ikke kan og vil trække dem
fred være med det!
Og da vi så kom hjem, kunne de jo godt lige nå ud et par timer og få løbet en tur og strukket benene
Og det var bare så dejligt! At gå over mod stalden og sige "Heeej prutterne! Nu er jeg hjemme igen!"
Og så de vrinsker tilbage
Det er da en skøn følelse!
De vrinsker da også til hverdag når jeg kommer hjem fra arbejde og lukker dem ud, men stadig...
Så bliv de lukket ud, og der var fart over feltet kan jeg godt sige jer!
Selv gamle stivbenede Bella på 18, som normalt begiver sig derud ad i en rolig trav, satte i en vild gallop med rejste ører, og kunne vise nogle mig nogle bukke spring
Og det er ellers ikke tit man ser det, men hun skulle da ned og rulle! hele vejen rundt, på den ene side og den anden side og om på ryggen og tilbage igen, og så hele turen et par gange til
Og da hun rejste sig igen, kunne det bare ikke gå stærkt nok
og en række bukke spring uden lige hun kunne lave!
De andre skulle selvfølgelig også rulle sig engang
Og så gik den ellers bare derud af i fuld gallop for hele flokken (4 i alt
Det var bare så dejligt at se dem så glade
Og jeg blev helt glad af at se dem så glade.
Her det sidste stykke tid har jeg bare gået og været ret trist fordi jeg savner mine venner fra skolen rigtig meget og der går nok meeeget lang tid før jeg ser nogle af dem igen
Og der følte jeg virkelig en glæde som det er længe siden jeg har følt
og det har jeg virkelig trængt til.
En ting er at grine af en godt vits, men det at grine fordi man bare er så glad er altså noget helt særligt som jeg ikke har gjort i laaang tid
Så det var lige et lille (eller stort) glædes indlæg fra mig
Hvordan har jeres weekend været?
jan 2009
Følger: 73 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 3.091
Jeg har så haft en knap så fed oplevelse. Bassen var virkelig tæt på at blive kørt ned i fredags, dog skete der heldigvis ikke noget. Virkelig øv oplevelse!
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Hold da op! ja det lyder da godt nok ubehageligt
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Glæden ved glæde :)