Kæreste interesseret - Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg vil lige starte med, at jeg ikke vidste hvor dette emne skulle ligge, og jeg kan slette det, hvis det ligger forkert
Jeg har en kæreste som plejer at hade heste og være bange for dem.
Jeg fik for en måned siden min første egen hest, og jeg er så begyndt på, at læse rigtig meget med træning og sådan. Det har gjort, at min kæreste er blevet mere interesseret i heste. Han har sagt, at han gerne vil lære det med heste.
Han vil gerne ride islændere men samtidig være western rytter. besværlig? ja. men er bare glad for, at han går op i det jeg kan lide
Men hvad ville være klogest, hvis han skal lære at ride. Han har kun været i kontakt med hest få gange, og det er hvor han har enten trukket min hest mens jeg var med og holdt i hesten samtidig, eller kløet den mens den stod bundet.
Hvad ville i gøre?. jeg tænker at der nok ikke er et nybegynder hold på rideskoler, som tager imod så ' store' folk. han er 17 og meget kraftig af bygning.
HJÆLP!
jan 2009
Følger: 148 Følgere: 2043 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 351
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 4 Emner: 34 Svar: 133
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
* Dette er selvfølgelig ikke alle steder men kender 2 steder hvor det er sådan
dec 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 12
Vi bor rimlig langt ud på landet, og jeg kan ikke rigtig finde nogle rideskoler i nærheden. så skal vi køre langt. da vi begge er under 18 har vi heller ingen bil og er afhængig af offentlig transport eller forældre
dec 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 12
Jeg tror jeg må undersøge det nærmere
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Der skal ik være for højt op, men det ska stadig være maskulin ridning (cowboy)
Kæreste interesseret - Hjælp