{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  galop problem
  • #1   15. nov 2013 Prøv at stille hende udad. På den måde vil du holde højre skulder fri, så det bliver lettere for den at springe an smiley

• #3   15. nov 2013 Få en person til at stille sig godt ud i hjørnet, hvor du vil sætte i galop. Så rider du hen imod personen, så langt ud til personen du kan. Samtidig prøver du at stille din hest til højre, også prøver du at lave en anspring. Bare husk, venstre tøjle!

Det prøvede jeg, da jeg bøvlede med min smiley og det virkede!
    Min fandt bare ud af, at den skulle i galop, når der stod en person i hjørnet. Så farten blev lige en del stærkere, men så bare red vi nogle volter i trav, indtil farten var på plads - også prøvede vi igen.

Men HUSK udvendig tøjle, den er vigtig!

• #4   15. nov 2013 Den er nok ikke smidig nok i højre side, så den har styrken til at trække indvendige bagben an til galop.

Det skal styrkes først.
    Enhver kan tvinge den i galop, men kunsten er at bygge hesten op til at anspringet bliver helt naturligt og nemt.

Kan du aktivere bagbenet m din chenkel? Reagerer den på det? Eller laver den bare fart?

• #6   15. nov 2013 Anonym: Det er da ikke forkert at lægge udvendige ben lidt tilbage i anspringet.

Kommentér på:
galop problem

Annonce