{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

bidløst, men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der er mange emner om det herinde, men jeg er alligevel kommet lidt i tvivl.
Min hest er for nyligt blevet aflivet og jeg har nu fået lov til, at ride min gamle part igen. Men hun har 25 % mindre lunger end hun skal ha, hun kommer derfor aldrig til at gå i en komplet samling, da man så lukker for luftvejene. Dermed ikke sagt, at hun ikke kan gå dressur, hun skal bare have lov til, at gå for en lidt længere tøjle.
Det jeg så primært skal lave med hende er let dressur, ture samt springe hende. Hun rides med et alm. trensebid og er meget let på tøjlen, det var hun i hvert fald da jeg red hende. Jeg tænker så, om at jeg måske kunne kaste mig ud i noget bidløs på hende, da der så er lidt mere plads til hende. I dressur og på tur bliver det ikke noget problem at styre hende da hun reagere godt for mine ben og stemme, samt et let tryk, jeg tænker til dette en riderebgrime eller en sidepull måske?
Men så når jeg skal springe bliver hun en frisk dame, ikke vild og ikke umulig, men jeg er bange for at hvis jeg skal holde hende vil jeg komme til at ligge for stort et tryk med eks. en sidepull?
derfor tænker jeg en hackamore og har nu siddet og kigget og den mildeste hackamore jeg kan finde er en soft hackamore, men jeg syntes bare den ser så voldsom ud?

hva bruger i til at springe med, har i andre fif er jeg yderst modtagelig overfor bud, da det eneste bidløse jeg har redet er i en grime smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bidløst, men hvilken?
Kommentér på:
bidløst, men hvilken?

Annonce