Indlæser...
Sortering
trænger til et tip! -Og horsemanship. HaY Alle sammen. Jeg har to spørgsmål, eller her brug for lidt hjælp. Der "delt det op" så man er fri for at skulle l...
Generel diskussion
Oprettet:
21. maj 2004
Visninger:
638
HJÆLP!!!!! hejsa..! vi er 2 piger på hneholdsvis 16 og 19 år der skal ud og starte en jagt på søndag..!! men vi kan ikke finde no...
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr 2004
Visninger:
324
hjælp hvad gør man? hvis nan har udfordret,og intet høre fra dem man har udfordret,kan man fortryde,jeg kan godt nok ikke finde nogle fortr...
Generel diskussion
Oprettet:
14. apr 2004
Visninger:
312
1 dag tiblage hjælp os Hej! der er en dag tilbage og den står 52-48 , så hvis I vil lave det som så stem lige ikke! så vi kan få en vinder ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. apr 2004
Visninger:
113
Se her, nye billeder + hvad farve er.. Jeg har lige lagt 5 nye billeder ind fra idag, håber i gider tage et smut ind og se dem, og fortælle hvad i synes. H...
Generel diskussion
Oprettet:
9. apr 2004
Visninger:
197
hjælp...Er ny. Hejsa. er helt ny her på Hestegalleri. Og vil gerne udfordre nogen i en billed konkurrence. Men kan sipelthen ikke fi...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2004
Visninger:
256
Dansk Varmblod i Hestedatabasen Efter at jeg inde på hestenettet.dk var med i en diskussion om det fornuftige i at skulle bestå en prøve for at måtte h...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2004
Visninger:
3.728
Hvilket billede? Hej... Nogle vil måske synes, at det virker barnligt, men jeg vil gerne have lidt hjælp, til at udvælge det bedste b...
Generel diskussion
Oprettet:
20. mar 2004
Visninger:
237
hjælp til menneske mæ ondt i halsen Hej! nogen som har et godt råd til når man har ondt i halsen! ved godt at det ikke hører inde her , men kan godt ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. mar 2004
Visninger:
277
HJÆLP hesten bider sig i bringen!?!?! Er der nogen der ved hvad man kan gøre når hesten bider sig selv i bringen?? Der er ikke noget når vi strigler rider os...
Generel diskussion
Oprettet:
16. feb 2004
Visninger:
1.028
Hurtig hjælp???? Udfordringer??? Hej Jeg fik lige en mail om at jeg er blivet udfordrede! Men når jeg går ind på "min konto" og klikker under nye udfor...
Generel diskussion
Oprettet:
30. nov 2003
Visninger:
472

Annonce