trænger til et tip! -Og horsemanship. {{forumTopicSubject}}
HaY Alle sammen.
Jeg har to spørgsmål, eller her brug for lidt hjælp. Der "delt det op" så man er fri for at skulle læse det hele.
Horsemanship..!
Jah. Jeg vil gerne til at øve noed horsemanship på Zürich. Så ville høre om der er nogle der havde nogle gode lege som både er sjov for rytter og hest.
Trænger både til gode lege, og om det hjælper, og hva det gør godt for. Vil gerne have en gladere og mere afslappet hest. Så hvis der er nogle der kender hjemmesider, eller lege må i MEGET gerne skrive.
Hjælp til hesten..!
Jah. Zürich er meget træls når han er alene, og nu skal han jo snart på sommergræs. Har stået med det prøblem engang, og det er ikke ret sjovt.
Når man fx. skal strigle ham inde i stalden og der ikke er andre heste, løber han rundt, vrinsker hele tiden og er rigtig træls..! Bare om der måske er nogle der har haft samme problem, men så er kommet af med det, eller ved hav jeg kan gøre.?!
Han er hvertfal rigtig træls, og er ikke til at styre. Det er HVER gang han er alene, og jeg kan jo ikke tage heste med ind hvergang jeg skal strigle, og vil jo helst have ham vendt af med det.
Håber at der er nogle der kan svare på nogle af mine spørgsmål.
Qnuzzer Fra Pia..
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
Jo.. Jeg har både MSN og mail. du får bare min MSN-mail. så har du den. Su kan bare tilføje mig, eller skrive en mail hvis det er.. Den er: off_Dexxa@hotmail.com
Qnuzzer Pia..
feb 2004
feb 2004
jepper.. har også godkent.. - uden den gik ned. hehe.. Undskyld at jeg ikke noed at skrive, men min hund gikog peb. Han skulle ud og tisse.. hehe..
feb 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 726
Jeg har samme problem med mine ponyer!
De kan IKKE stå alene!
Knus Selma
feb 2004
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 5 Svar: 108
feb 2004