Indlæser...
Sortering
Hva er det højeste....... I har sprunget på jeres hest???! Jeg sprang 1 meter på O´Connor sidste gang til spring, det er det højeste jeg har spru...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2004
Visninger:
390
Bedømmelse af billeder ... :) Hej ... Jeg ville blive glad hvis der lige er nogle der vil gå ind og Tjekke mine to heste og bedømme deres billede...
Generel diskussion
Oprettet:
28. mar 2004
Visninger:
222
Kig her! ....Heeeej Mange spørger mig om ny billeder til min Connemare Cayenne.. Jeg kan love jer at jeg får nogle flere på t...
Generel diskussion
Oprettet:
28. mar 2004
Visninger:
198
Hvad er det dog for et sprog?!? Ja som overskriften siger: Hvad er det dog for et sprog I holder Jer herinde?!? Sikken skam at der tales så groft ti...
Generel diskussion
Oprettet:
23. mar 2004
Visninger:
387
Min hest løber!! Hej! Jeg har en utrolig dejlig hest! Han er ren Anglo Araber! Jeg har haft ham i lidt over tre år, og vi er virkelig n...
Træning
Oprettet:
17. mar 2004
Visninger:
621
spørgsmål til alle...... først vil jeg lige sige at jeg ikke er sur på nogen....OVERHOVEDET IKKE...og vil heller ikke blive det!.....der bare no...
Generel diskussion
Oprettet:
17. mar 2004
Visninger:
293
JJUBBBBBIII TUSINDDDEEE TAK ALLESAMMEN!!!!!!!! ENLIG HAR JEG FÅET 6,00 wwwwwwiiiiiiiiii :D rigtig glad tusinde tak alle sammen ford...
Generel diskussion
Oprettet:
15. mar 2004
Visninger:
161
SÅDAN..... Nu har jeg fået lagt nogle nye billeder ind.... håber der er nogen der vil tage et smut forbi og se dem og gi hende en ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. mar 2004
Visninger:
144
Tak til alle jer.... Hej.. Tak til alle jer der har givet et point til Hannibal.... Det er jeg utrolig glad for...:-) Hilsen Mette M ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar 2004
Visninger:
162
Mærkevare Hej Jeg ville gerne høre om der er mange der køber mærkevare ting til sin hest og/eller sig selv...? Det har lige være...
Generel diskussion
Oprettet:
25. feb 2004
Visninger:
222
KOM NUUUUUU vil i ikke nok byde Dancer velkommen så bliver jeg sååå glad.....
Generel diskussion
Oprettet:
19. feb 2004
Visninger:
220
Tak fordi i stemte min pony ind... Sys lige at i skal takkes for at i stemte min lille pony ind.... Savner ham meget, savner en lille pony man kan gå og n...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
295
Flere billeder! Kig Her! Hej. Nu har je fået sat nogle flere billeder ind af Paw! Vil I ikke tage et kig på dem? Og så lige give en kommenta...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
178

Annonce