{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

spørgsmål til alle...... {{forumTopicSubject}}

først vil jeg lige sige at jeg ikke er sur på nogen....OVERHOVEDET IKKE...og vil heller ikke blive det!.....der bare noget jeg har undret mig over flere gange....

når man nu er inde og fx se hvem der har skrevet på et indlæg, kommenteret ens hest eller noget lignende...så kigger man også på dennes hest(e)....nogle giver så en karakter......og det jeg i hvertfald glad for når man gør!
....der er bare mange gange at man kun giver en hest en karakter......hvorfor ????(hvis da personen har andre heste)..
...jeg synes også, at det kan være træls at give fx 5 heste karakter..men jeg har fx 3...
...jeg har så overvejet om det er fordi man synes at hesten er så grim at det vil være synd at give den karakter den skal have......men det synes jeg heller ikke kan passe...desuden vil jeg heller have en "rigtig" karakter som passer end ene 7-taller.....7-taller er da rart at få men kun hvis de er ægte!.....

SÅ dette er ikke en opfordring til at gå ind at stemme for DET SKAL I SELV BESTEMME OM I VIL!!!!!!....jeg synes bare det er ulogisk kun at give en hest hvis det alligevel kun tager få minutter at give alle....(-og vi ved vel alle hvor rart det er, at se ens hest har fået en karakter mere...)......

okay jeg opsumerer lige...
-I BESTEMMER SELV HVAD, HVORNÅR OG OM I OVERHOVEDET VIL STEMME!!!!!!!

....men giv lige jeres mening til om hvad I synes.....!!!!!

mvh
Karina B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til alle......
  • #1   17. mar 2004 Mange gange går lige ind og kigger hvem der har givet min katrakter, og for det meste skal jeg bare lige skynde mig at gengælde venligheden ved at have givet min en karakter.
    Jeg taler kun for mig selv, og hvis man kun stemmer på den ene, så er det bestemt ikke fordi de/den anden er grim. Ingen heste er grimme, de er bare ikke lige smukke...

Hilsen Susan

• #2   17. mar 2004 ligesom Susan siger, mener jeg også at alle heste er flotte, og som jeg plejer at sige: "alle heste er smukke, men nogle er smukkere!"

jeg kigger også tit på hvem som har givet Paw karakter, og giver derefter de også, som tak. men hvis jeg falder over en hest i et indlæg som jeg læser, plejer jeg også lige at give karakter der også...

jeg glemmer bare nogle gange oat se om brugeren har flere heste... smiley

hilsen Mette

ps. men vil da lige titte efter fra nu af!

Kommentér på:
spørgsmål til alle......

Annonce