Indlæser...
Sortering
Hvor bor i henne af?????? Da det jo kunne være spændende at se hinanden herinde på hestegalleriet vil jeg høre om hvor i verdenen i bor???? -jeg...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jun 2004
Visninger:
283
Faldet af for første gang igår Igår faldt jeg af min hyps for første gang, øv :-) Skulle bare lige skridte en tur uden sadel. Vi red ned af en lang g...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2004
Visninger:
521
Ang Twiggie Det er ikke min pony længere. men har oprettet hende fordi at jeg godt kunne tænke mig at vide hvor hun er endt henne i...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2004
Visninger:
354
Infomere de rette ejere I de tilfælde vi finder "falske" EJERE, mener jeg desværre at vi bliver nødt til at informere de rette ejere ... Det...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2004
Visninger:
143
pony søges!!!! ´Hej jeg søger en 2´er pony som springer la-mb, og må gerne gå la dressur...!!! Er der nogle der ved hvor jeg kan find...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
204
Til alle ismulefolk Jeg kunne godt tænge mig at høre hvad, og hvor meget i giver jeres ismuler at spise nu her når det er blevet sommer, og...
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2004
Visninger:
136
dyremishandlind eller ej...?!?! Jeg sad og så på nogle af de gamle forummer.. eller hvad det nu hedder. jeg har nogle spørgsmål.. 1. er det mishandli...
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
433
Hvad gør jeg, når det er op over...... ........... med at Freja skal fole. Da det er første gang vi skal have føl, er jeg lidt i tvivl, om jeg skal adskil...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
499
Spring eller Dressur?. . Haii alle sammen! . Sys det kunne være liidt sjovt at høre hvor stor forskel der er her inde på spring & dressur ryt...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
521
Status for Challenge Cup II Her en lille status for Challenge Cup II runde 21: 3 færdige - 14 påbegyndte - 4 manglende runde 22: 4 - ...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
312
Angående falske heste......... ................., så har jeg et - sikkert dumt - spørgsmål, men alligevel: Hvordan kan det egentlig være at der er...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
211
Nye billeder! Til miin Flicka hest! . Nogle hvor jeg springer. & så det første er ozz nyyt! . Er i ikke søde at give det et kiig?. ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. maj 2004
Visninger:
154
challenge cup 1 Urvill er med i challenge cup 1, mellemrunde 2. Men jeg kommer ikke inn sånn at jeg får sett hvilke hester som er med d...
Generel diskussion
Oprettet:
24. maj 2004
Visninger:
206
Challenge Cup II opdateringer......... I challenge Cup er nu 71 af de ialt 147 udfordringer startet. Med undtagelse af runde 6 hvor kun 1 udfordring er starte...
Generel diskussion
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
171
Søde nye billeder Ja, så har jeg igen været ude med kameraet, sys lige i skal kigge de nye billeder ag Musse, Pedro der er nogen hvor de ...
Generel diskussion
Oprettet:
21. maj 2004
Visninger:
429
Majridning, eller andet? Hey.. Er der nogen af jer der har redet med i majridning, eller andet hvor hesten skulle pyntes? -Hvordan pyntede i h...
Generel diskussion
Oprettet:
21. maj 2004
Visninger:
202
NYE BILLEDER!!! Så fik jeg lige taget nogle nye billeder af Aswad i dag, hvor han er i hallen sammen med Westopan. Og endelig et hvor j...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2004
Visninger:
212
NYE BILLEDER!!! Så fik jeg lige taget nogle nye billeder af Aswad i dag, hvor han er i hallen sammen med Westopan. Og endelig et hvor j...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2004
Visninger:
120
søger billeder til opgave Skrevet: 25-04-2004 15:27:49 Hejza jeg er igan med en opgave om heste. Jeg skal lave en bog hvor jeg så senere ska...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2004
Visninger:
303
udfordringer... trist jeg kan ikke helt forstå hvorfor der er mere end 150 som har oprette heste her men, det ser ikke rigtig ud som om at fo...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2004
Visninger:
145

Annonce