Indlæser...
Sortering
Brækker mig over det her... Jeg kunne sige en masse grimme bandeord og fortælle jer alle sammen hvad jeg mener om jer... men ved i hvad...? det gør...
Generel diskussion
Oprettet:
22. maj 2005
Visninger:
224
VIND ET STÆVNESKAB FOR 30KR!!! Ja, det er ikke løgn!! Verstbjerg Rideklub (VERK) holder ringridning til Vestbjerg marked nu på lørdag dvs. d. 21 ma...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
18. maj 2005
Visninger:
686
Nå ja ... intet sker hva så? Ja... hvad laver i? I brude sidde ind ved computeren, det er dårligt vejr! ;-) hmmm, hvad kan vi finde på? Sys i det...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj 2005
Visninger:
436
Falsk-heste Ja hvad skulle vi ikke gøre uden dem? JEg sys det ville blive så kedeligt på en måde, hvis det belv umuligt at opre...
Generel diskussion
Oprettet:
15. maj 2005
Visninger:
200
øv øv min lille hyp kom tilskade i dag heldigvis ikke så slemt men alligevel trist... for bare et par uger siden gjorde han det samme... jeg tager ham glad in...
Generel diskussion
Oprettet:
9. maj 2005
Visninger:
479
kender du dig så kige her MACHO MAND - Fem centimeter mere, og jeg var Tarzan! - Fem centimeter mindre, og du var Jane. -----+-----...
Generel diskussion
Oprettet:
7. maj 2005
Visninger:
2.888
Tilbud! jaah... har min wintec 500 til salg, så satte den lige her ind for der sker ik rigtigt noget på markedet... Nå men det...
Generel diskussion
Oprettet:
5. maj 2005
Visninger:
290
Forslag til HG Hey... Efter at have læst Flatus tråd igennem, kan jeg se at der er en masse der har en masse gode forslag til HG. ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. apr 2005
Visninger:
193
Se her.. Der sker ikke så meget i udfordringerne. Det er ikke ret til, så nu skal der ske noget. Nogle som vil stemme i mine ud...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2005
Visninger:
157
Kongen har fået sadel på!!! Jep, så sker der lidt igen. Kongen er blevet sadel vant og det går meget pænt nu. I må meget gerne kigge forbi de nye...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2005
Visninger:
133
Aflivningen sker idag.. Busters gamle ejer har lige købt ny hest... Den var ikke forsikret. Forrige weekend faldt den i sit dækken.. Den er på ...
Generel diskussion
Oprettet:
21. apr 2005
Visninger:
254
Vandrøgt af Heste og andre Dyr Jah, mange Dyr overalt bliver mishandlet.. jeg har valgt dette emne i skole for at finde udaf hvorfor det sker ?.. ! S...
Generel diskussion
Oprettet:
18. apr 2005
Visninger:
161
UNDERLIGT! Har tænkt over det her længe... Synes det er MÆRKELIGT at når man sender udfordringer til folk, når man dårligt at send...
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr 2005
Visninger:
159
Nøj der sker ikke meget her inde i dag Hvad laver i alle? er det det gode vær der kalder? jeg kan desvære først besøge kæmpe i aften, men så skal der også t...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2005
Visninger:
331
Yes.. nu varer det ikke længe !! Casina foler formentlig i weekenden eller først i næste uge.. Hun har nemlig termin d. 1.april, men det var åbenbart en...
Avl
Oprettet:
1. apr 2005
Visninger:
559
kedeligt kedeligt... argh der plejer da aldrig være så stille herinde sys jeg ikke, ingen skriver kommentarer, ingen skriver i forummet, der...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2005
Visninger:
430
Hold da fast... ... hvor sker der bare ingen ting! Kedeligt, så er det sjovere at lave matematik!
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2005
Visninger:
145
Arghh... Nu kom jeg lige i dårligt humør. Hvofor beskylder folk mig nu for at lyve? Og så en person jeg har bedt om at holde sig...
Generel diskussion
Oprettet:
19. mar 2005
Visninger:
353
nogle der ved HVA DER SKER FØST ER DER NOGLE HER INDE FRA DER SKRIVER TIL MIG PÅ mobilen at eller det var et eller andet med nogle te...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2005
Visninger:
214
Hmm... Der sker ikke så meget her inde i dag eller lige nu! Min lærer har brækket anklen og skal være på hospital i 8 dag ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
203

Annonce