{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

øv øv min lille hyp kom tilskade i dag {{forumTopicSubject}}

heldigvis ikke så slemt men alligevel trist... for bare et par uger siden gjorde han det samme... jeg tager ham glad ind fra folden og begynder at hygge nusse og pusse om ham da jeg opdager at han har "skåret" sig på den ene balle på forbenet!!!!!! nå men jeg tænker at det er nog fordi det er en ny flok han er kommet ind i og de har nok pjattet lidt så han enten har jokket på sig selv eller en af de andre har.... nå men jeg rendsere passer og plejer det så nu er det helet.... nå så i dag da jeg er ude at longere ham trader han op i sig selv på sammme forben bare lidt længere henne. denne gang er det dybere og breder end sidst.....( det ska lige siges at det første ca. halve år jeg havde ham fik han boots (klokker) på når jeg red ham fordi jeg netop var bange for at han skulle gøre det, men holdt op med at bruge dem da de istedet gav ham nogle gnavesår selvom det er str. L og han har ikke jokket på sig i snart to år) nå men jeg renser det først med sæbevand så noget klohexidin opløsning og tørre det godt og ligge forbinding om så alt det dummme skidt ik kan komme inde i det. foresten er det et rigtigt dumt sted at lægge en ordentlig forbinding. nogen vil måske sige at det sku ha været syet men men det er ikke til at syg i det "læderhud" vores kære små hypper han dernede. efter han har fået forbindingen på kommer han i boksen og min lille dreng tager det rigtigt fint.... han lader sig da ikke mærke med sådanne "småskrammer" det er kun more der venter spændt på at hendes lille dreng mon skal klare det!!!! og det gør han selvfølgelig men det giver et kip når sådan noget sker.... Han er eller nomalt meget dygtig til at samle sig, men hva hjælper det når han ikke få flyttet forbenene i tide....

undskylde den lang forklaring men måtte bare ud med det..

p.s. det er tilladt at lade en lille trøstekarakter falde af til ham... ti hi hi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv min lille hyp kom tilskade i dag
Kommentér på:
øv øv min lille hyp kom tilskade i dag

Annonce