Indlæser...
Sortering
Historien om Lisa... God fornøjelse :D “Klem til med dine ben Lisa. Du kan ikke bare sidde og forvente at Don gør alt arbejdet.” Lisa ble...
Generel diskussion
Oprettet:
8. aug 2005
Visninger:
969
stævne i går:D jeg var til stævne i går ved anne forsberg(pony gården) jeg vandt en 1 plads og en 2 plads er rigtig glad.. je starte...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jul 2005
Visninger:
132
Hva koster sådan en? Kom med et realistisk bud! På plus siden kan nævnes: Gammel gran prix hest, der stadig kan gå de helt høje klasser,...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jul 2005
Visninger:
1.054
spring stævne.. det er fordi jeg sad og kikkede på et stævne jeg måske skal til...og der stod fx. ld med handicap. ved i hvad det bety...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jul 2005
Visninger:
149
Godt stævne :D Jah har lagt syg hele ugen men en på begynd influenssa men den er næsten væk nu typisk ! Men jeg kunne ikke træne sp...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jun 2005
Visninger:
325
vudering... harj.. hmm er ikk lige den bedste til at vide hvad min hest skal koste når jeg skal af med ham... hjælp mig... han...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2005
Visninger:
308
3.gang jeg forsøger-Pony/Mounted games Hej! Var til stævne i spring denne weekend, og på det stævnet var der mounted games også (Det var Nord Europeisk mester...
Generel diskussion
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
252
hvad ville I gøre Hej Ja nu står jeg her og ved ikke om jeg skal tage på sommerlejr eller til stævne. De ligger i samme weekend. Somme...
Generel diskussion
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
172
snøft.. var til stævne idag og i går igår fik jeg en 2 plas i lc3 og idag sprang jeg i lb 2 plas og la en 1 plas...sprang os hø...
Avl
Oprettet:
22. maj 2005
Visninger:
434
hejjjjjzzzzaaa er der nogen der skal til stævne i næste weekend på hhn(holmdrup huse nordbakken) jeg skal selv starte to spring klass...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj 2005
Visninger:
116
i vil jo gerne nogle der skal starte eller ud og kigge til DM/kristihimmelfarts stævne for fjordheste den 6-7-8 maj på birken ? jeg s...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
1. maj 2005
Visninger:
288
stævne ! wee glæder mig til lørdag søndag ! skal til stævne hehe jeg skal springe lc på søndag og dressur lørdag nogen der har n...
Generel diskussion
Oprettet:
27. apr 2005
Visninger:
110
Clara og Ponyerne Håber der er nogen der bliver glade nu :D Clara og Mads stod og pjattede den morgen. Julie stod og rystede på hovede...
Generel diskussion
Oprettet:
27. apr 2005
Visninger:
938
virkelig ingen ? nogle der skal starte eller ud og kigge til DM/kristihimmelfarts stævne for fjordheste den 6-7-8 maj på birken ? jeg s...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
22. apr 2005
Visninger:
267
stævne nogle der skal starte eller ud og kigge til DM/kristihimmelfarts stævne for fjordheste den 6-7-8 maj på birken ? jeg ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
22. apr 2005
Visninger:
290
Prøver lige igen... :o) Jeg skrev et indlæg i går, men da der ikke vare ret meget respons på det, prøver jeg lige igen... - Der bliver afh...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
20. apr 2005
Visninger:
381
har set spring stævne i dag gider du ikke stemme i mine udfordringer, skrive dig her på listen og jeg stemmer 100% tilbage
Generel diskussion
Oprettet:
17. apr 2005
Visninger:
145
Stævne!! Wee.. Ja.. endelig går Sunrise så godt, at vi næsten er klar til stævne.. Så går hun godt de næste par dage, skal vi til stæv...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
7. apr 2005
Visninger:
424
du kan få en udfordring hvis.... hej jeg har 3 udfordringer tilbage, og du kan få en det du skal gøre er at komme med det bedste stævne tip de 3 jeg s...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2005
Visninger:
314
i må meget gerne kigge. ja det er efterhånden lang tid siden at der er kommet et nyt kapitel i min historie. men nu er det her, og det er kap.6...
Generel diskussion
Oprettet:
5. apr 2005
Visninger:
1.723

Annonce