Indlæser...
Sortering
Stævne igåt ;D wee der var klubmesterskab igår på sko, jeg skulle ride LC1 på Cass, jeg syntes det gik okay, men kom ikk rigtig ordenligt ...
Off Topic
Oprettet:
11. feb 2007
Visninger:
353
Ponyryttere - dårligt omdømme. Ja, nu er det sådan at jeg aldrig havde været til stævne andre steder end min egen rideskole, indtil idag. Jeg var hes...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
884
laver man? Hvad laver man i dk en onsdags aften? Sidder i norge og skal igang med at finde de sidste ting frem til week... skar ti...
Off Topic
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
201
XD måtte bare lige ud med det ! arrh jeg var til stævne i søndags.., (spring) på øresundskysten,, mig og Rex skulle starte vores andet udenbys spring s...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
30. jan 2007
Visninger:
309
at udhænge andre jeg ville bare høre jeres mening om en sag der køre lige pt, det drejer som om en køber og en sælger sølger sælger en ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2007
Visninger:
622
stævne- svineri ! i'h hvor er det tris jeg med min veninde til stævne idag for at hjelpe hende med at ordne hest .. så kiggede jeg jo på de forskellige spring...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2007
Visninger:
339
STÆVNE i distrikt 12 Vi holder et klubstævne ude på SSRK. den 24. - 25. februar. der er både spring og dressur. lige fra LC1 - LA2 og fra...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
21. jan 2007
Visninger:
216
vil ikke læse dette min verste dag! Min meny 4-ever.. !! Med våde øjne sig jeg tilbage i tiden, en tid jeg hverken vil eller KAN glemme, der de gode m...
Off Topic
Oprettet:
20. jan 2007
Visninger:
1.095
har været til stævne .. ...jaah jeg har så lige været til stævne , jeg red Lb LA ikk så højt . vi var fejlfrie i den første og fik en delt 4 pl...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
20. jan 2007
Visninger:
427
FASTELAVNSSTÆVNE PÅ HJRK Vi har fået en ny god bund i begge haller, derfor glæder vi os til at afholde et indendørs stævne med både spring og dr...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
20. jan 2007
Visninger:
731
HJRK Fastelavnsstævne Vi har fået en ny god bund i begge haller, derfor glæder vi os til at afholde et indendørs stævne med både spring og dr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2007
Visninger:
584
stævne i FARSTRUP i febuar halløjsovs idag da jeg kom i stalden, så jeg denGLÆDELIGE nyhed at der er STÆVNE.... weeeee det er i farstrup d. ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
10. jan 2007
Visninger:
325
Næste ? Hvornår er jeres næste stævne ? :O Og hvad skal i starte ? :D Jeg skal på lørdag og søndag DRESSUR ( LØRDAG ) Lb ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2007
Visninger:
384
stævner? - hvordan, hvor og hvornår? Vil prøve ikke at lyde for armatør agtig, men kommer nok til det alligevel.. :S - til April har jeg haft min (2'er)...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
7. jan 2007
Visninger:
397
Første stævne? Ja jeg skal så til mit første 'rigtige' stævne på søndag! Det er sløjfespring på Pablo og jeg skal starte 40 og 50 cm....
Generel diskussion
Oprettet:
5. jan 2007
Visninger:
180
Dresur - En nem sport ? Heej, en dag til et stævne stod der 3 af mine veninder og snakkede ved siden af mig mens jeg var ved at fylde hø-net.. ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. dec 2006
Visninger:
223
110 bane, sååh glad :P Så skete det ENDELIG!! Fejlfri MB (til træning godt nok, men altså) Mega svær bane på 12 spring, men mange underlige ti...
Træning
Oprettet:
26. dec 2006
Visninger:
186
spring jeg skal starte sådan noget jule spring haløj... på tirsdag og så var det jeg tænkte, (da jeg ikke er sprigrytter) skal...
Generel diskussion
Oprettet:
17. dec 2006
Visninger:
190
Min første røde roset tjah mit indlæg fra igår er blevet væk på mystisk vis`??? NÅ men jeg var jo til julestævne i farsø rideklub igår.....
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
10. dec 2006
Visninger:
396
Brug af pisk og spore?? hvad synes i om at bruge pisk og spore? Jeg var oppe og se spring stævne i går og så hvordan en ung kvinde gik amok ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. nov 2006
Visninger:
1.145

Annonce