at udhænge andre {{forumTopicSubject}}
jeg ville bare høre jeres mening om en sag der køre lige pt, det drejer som om en køber og en sælger sølger sælger en hest til køber som prøver denne to til tre gange og er meget glad for hesten og har ingen problemer med hesten. hun køber hesten (til små penge og vælger ikke at få den dyrlæge tjekket) hun får hestens livshistorie afvide, alt det gode og dårlige (såsom tendens til gjordkramper, ikke kan lide piske osv- desuden har hesten for kort tid siden afsluttet massage behandlinger for sadel tryk. køber får så hesten hjem, skriver på nettet mange gange at det går noget så fantastisk og 1 måned efter melder hun til spring stævne(som senere blir rettet til dressur stævne)
ligepludselig går det hele meget skidt, hun siger hesten er sindsyg og livsfarlig og at hun ikke tør nærme sig den. hun vil sende retur men det vil sælger ikke for hesten havde det fint da den tog afsted. så siger køber den har ondt i ryggen men dyrlægen ikke kan komme til hesten.
(hesten er speciel, har du først opgivet at få ham til noget en gang er spillet tabt, viser du frygt truer han dig)
køber er nu tosset og kræver at hest blir erklæret livsfarlig og hesten blir slået ned og sagen køre videre i retten.
hun har hængt sælger ud på nettet. har på to mrd trænet en utrænet hest op til stævne med tre sadler, men nu siger hun at hun kun har skridtet(hvorfro så tilmelde sig til at stævne?)
jeg har haft kontakt med sælger og køber da jeg kender hesten men har nu meldt ud til sælger (efetr hun prøvede at stikke mig i ryggen) at jeg ikke længere ønsker at deltage aktivt.
hvad skal der dog ske med den stakkels hest
jan 2005
Følger: 157 Følgere: 145 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 498
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.077
jan 2005
køberen ringede på at tidspunkt hun havde svippet med en pisk som hun klart havde fået afvide hun ikke måtte og så havde hesten truet med at angribe, hun er efterfølgende blevet nervøs når hun rider stopper han op og stamper i jorden, hun prøver lidtat få ham frem og sætter ham så ind igen dagen efter er han værre.
nu siger hun hesten har store adfærdsproblemer, tja han skal i hvert fald aldrig være i tvivl om hvem der bestemmer. hun vil ikke indse at det er pga hendes frygt han er sådan og vil derfor skyde den..
dec 2005
Følger: 171 Følgere: 203 Heste: 6 Emner: 156 Svar: 2.042
det kunne jo godt være hun troede hun havde mere styr på det end hun så havde og derefter er blevet bange for hesten , måske fordi hun vidste hvad hun gjorde var rigtigt, men så viste sig ikke at være ?
- siger hende den kloge sofie , der slet ikke ved noget som helst om det her, og bare keder sig rigtig meget
jan 2005
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Synes også ejeren skal erkende det i stedet for at slå den ned :S
Stakkels hyp..
Håber han får det bedre meget snart og havner et sted hvor folk har tålmodighed til ham...
jan 2005
at udhænge andre