{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Ponyryttere - dårligt omdømme. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sådan at jeg aldrig havde været til stævne andre steder end min egen rideskole, indtil idag.
Jeg var hestepasser for min veninde på VCLR ( Vemmelev ).

Men jeg har altid undret mig over hvorfor man sagde at de dér 3'er pony-ryttere er bare nogle fartbøller, osv.
Det fandt jeg så ud af idag. /;
Der var 4-5 små piger, der fræsede rundt på deres ponyer på opvarmningsbanen, og var flere gange ved at ride ind i nogle.
Og så så jeg også et par stykker af dem på banen - én af deres heste stoppede, og så smækkede hun den bare én med pisken.
Argh, jeg blev SÅ sur da jeg så det !

Og så var der en af de dér såkaldte 'rosetjægere' .
Da hun opvarmede satte hun springet vildt højt op - for at blære sig , tror jeg. Men hun kom fejlfrit over det - hesten tøvede ikke overhovedet. Og så starter hun en LC ? ( Det var også en 3'er ) Jeg tror det spring hun sprang ved opvarmningen var omkring 120. x(
Også rev hun bare hendes hest rundt, i mega små vendinger. Den klarede sig da også til omspringningen, men så på sidste spring fik hun sådan en skarp vinkel at den stoppede. Jeg frydede mig virkeligt !
Men hun blev over pisse hysterisk på den stakkels pony, og hamrede sporene i siden på den, piskede den vildt hårdt, og flåede i biddet.
Hun blev så også kaldt til sekræteriatet (staves?), hvor de sagde at hun skulle slappe af !

Men nu forstår jeg så hvorfor man siger det om ponyryttere - og det skræmmer mig at der er nogle der virkelig er sådan. s;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ponyryttere - dårligt omdømme.
Kommentér på:
Ponyryttere - dårligt omdømme.

Annonce