Indlæser...
Sortering
Til alle Stævne folk Så bliver der holdt stævne på Solbakken i Varde. Det er et lille gårdstævne der bliver holdt i pinsen (lørdag d. 26 maj...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
16. maj 2007
Visninger:
555
Til alle Stævne folk Så bliver der holdt stævne på Solbakken i Varde. Det er et lille gårdstævne der bliver holdt i pinsen (lørdag d. 26 maj...
Træning
Oprettet:
16. maj 2007
Visninger:
604
hvem vil på MEGET let terræn bane?? Er der nogen der kunne tænke sig at komme ud og ride på nogle lette faste spring her i kristi himmelfarts ferien? J...
Generel diskussion
Oprettet:
15. maj 2007
Visninger:
305
Video af min debut i LC Idag startede jeg min første LC spring for hest på isabella... Det var til C stævne i FRH, de holdte ULC som klub kl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2007
Visninger:
287
Min første LC spring for hest (video) Idag startede jeg min første LC spring for hest på isabella... Det var til C stævne i FRH, de holdte ULC som klub kl...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
12. maj 2007
Visninger:
296
Keops Spring stævne I DK Og på Tv.KIG! Keops Spring stævne I DK Og på Tv. Heey Folkens jah har godt set der har været et indlæg om det. men jeg er lige kom...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2007
Visninger:
209
debut i LC (billeder) jeg har LIGE startet min FØRSTE lc spring for hest.. til C stævne i farsø (den var klub klasse) og havde i dagens...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2007
Visninger:
299
NYE BILLEDER WEEEE jeg har LIGE startet min FØRSTE lc spring for hest.. til C stævne i farsø (den var klub klasse) og havde i dagens...
Off Topic
Oprettet:
12. maj 2007
Visninger:
320
Stævne, Stævne, Stævne.... Yarh :b Jubii skal til spring stævne i Morgen.. (: Fuck hvor jeg Bare glæder mit til at fyre den af på Banen ... :D <3 er næs...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
11. maj 2007
Visninger:
424
Ny pony Ja jeg har liget fået ny pony, jeg har ikke oprettet den endnu, da den lige er kommet idag, men den skal nok snart komm...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2007
Visninger:
301
Højde? Hvilken klasse passer Mister? Jah, mig og min veninde skal til stævne i HURK som foregår d. 9-10 Juni.. Men så havde vi lige et spørgsmål til jer ga...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2007
Visninger:
898
mini stævne i TBR :D dette står der på propstionerne: ministævne i TBR den 28/5 2007 DRESSUR klasse 01 LB1 B pony og hest (for ekvipa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2007
Visninger:
944
Så er det i morgen [trailer] Ja, har ik sagt det herinde, men de sidste 7-14 dage har mig og Amigo haft gang i en omgang forberedende trailer-trænin...
Træning
Oprettet:
3. maj 2007
Visninger:
491
ah lidt spooky :s Her idag ved aftensmaden(mig , mor og far) kørte min illlebror ind til vojens by night, min far snakkede som om at hans...
Off Topic
Oprettet:
3. maj 2007
Visninger:
403
wee er vildt glad er så gald , er lige kommet hjem fra stævne i JMR. jeg startede LC1 dressur på Anton og den vandt jeg med 60,42% el. 14...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
28. apr 2007
Visninger:
470
Spring :) Jeg sprang på Ian idag, og han var bare SUPER sød :D ! Vi skal snart stille op i vores første spring stævne, glæder m...
Træning
Oprettet:
26. apr 2007
Visninger:
254
Spring metoder?:o Hej! Ole og min springræning er begyndt at gå fremad, så har derfor kigget efter små stævner med nogle mindre såring k...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
26. apr 2007
Visninger:
299
PINSE C-STÆVNE I KONG Hej alle. På min rideskole (Kongsdal Rideklub) er vi ved at planlægge et stort pinse stævne i spring (C-stævne). Er ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
26. apr 2007
Visninger:
406
hvad er marron værd?? hej vil lige høre hvad i mener han er værd. alder: 7 år stang: 138 trafik: komplet dressur: vi skal starte la 1 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2007
Visninger:
285
Manler' jeg noget på den'ne huskeliste .. huske liste til hesten .. - hovedtøj - sadel - spring gjord - spring hut - gamacher - Books for hæng - 3*...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
22. apr 2007
Visninger:
893

Annonce