403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

ah lidt spooky :s ah lidt spooky :s

Her idag ved aftensmaden(mig , mor og far) kørte min illlebror ind til vojens by night, min far snakkede som om at hans cykel sku stå ét sted hvor den ikke blev stjålet. jeg tænkte på at sige han skulle tage mobil med så han ikke skulle gå hjem hvis den blev stjålet, men sagde ikke noget.

så da vi er færdige kommer han trækkende ind på gårsdpladdsen med en platset cykel - gået hele vejen hjem(der er 2,5 km) ahh det var sårn lidt - det der med at gå hjem;(

og så her i ondsags efter despreate housewives gik jeg ned til badeværelses spejlet og så blev jeg lille i hovedet ö jeg gik sgu lige baglæns;s det var vildt klamt og underligt.

og så spillede jeg et spil lidt over 9 og så fik jeg 42.000 point, og så fik jeg et "klik" med at jeg så ville ride til 42 sek imorgen til springstævnet??

det er sgu sådan lidt underligt - men set fra den modsatte vinkel er der jo en logisk forklaring - dog ikke med det at være lilla i hovedet;)

Nå, men godnat - jeg skal være frisk til imorgens stævne - lc og lb spring, ønsk mig held og lykke - jeg blir somseregel disket pga af tre værginger pga fyldet, men hovedet oppe og så prøver jeg

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ah lidt spooky :s
  • #1   3. maj 2007 Underligt :S OG held og lykke smiley

• #2   3. maj 2007 Så rid da noget lavere så din hest får nogle bedre oplevelser så kan det være den også får mere mod når der så kommer fyld på igen ?!

• #3   3. maj 2007 shelle: bob bob bob, springer pænt højt til træning og han kan gå en la, fyldet er bare "kun" vandet fordi han fik en dårlig oplvelese enn dag til undervisning med det, derhjemme kan han godt men ikke ude, ligesom at lære en hest at blive tilredet?? så øhh klap lige hesten moster!

• #4   3. maj 2007 det er lige så meget mig der ikke er øvet til springstævner, og når han er usikker blir jeg usikker iog det gør det bare værrere, al begyndelse er svær og de sidste gange jeg har sprunget har det været noget pænt nasty fyld

• #5   3. maj 2007 og 3-4 gange af dem var det mi skyld pga af fejlbane og en af dagene fik jeg placering, den ene klasse var min skyld

og desuden startede jeg med lx og ld, lige så stillle derop ad

• #6   3. maj 2007 LX x 2
    LD x 3
    LC x 2
    LB x 5

sådan har jeg startet spring, en prof rytter villle kunne ride ham i la måske mb da det er mig som er nervøs og så drilletr han lige med fyld, men det har jeg trænet fligttigt og pænt på det sidste - såå

• #7   3. maj 2007 Skræmmende xD

Held og lykke smiley

• #8   3. maj 2007
    • Mølle & Pølle •: Det har jo intet at gøre med hvor højt man springer til træning, jeg kan jo sagtens springe 140cm med fyld og jeg ved ikke hvad til træning, men ville jeg ikke kun til stævne da hverken mig eller hesten har rutine til det.

Lige som at lærer hesten at blive tilredet, hvad snakker du om ?

Du sidder og skriver at du bliver disset pga. fyld og nu laver du det om til pga. bane fejl . Hvis du rider så meget fejl bane og er så meget nervøs kunne det være du skulle ride noget lettere om mindre, siger det jo kun for din hest skyld, det ender med den slet ikke gider springe fordi du bliver ved at springe fyld som den åbenbart ikke syntes er sjovt ? Træn det dog langsomt om til træning på små spring så hesten får en masse gode oplevelser.

• #9   3. maj 2007 AS: haha du så skæv (x ..
    Det er hvis der f.eks. stå en kasse under springer, halm baller osv. ;b

• #10   3. maj 2007

• #11   3. maj 2007 AS - *Hingsteføl sælges*
    Kan være vandgrav, tørgrav, pressening, mur osv smiley

• #12   3. maj 2007 Ahr var ikk hurtig nok xD

• #13   3. maj 2007 AS HAHA xD

• #14   4. maj 2007 nu vil jeg lige sige atj hvis pingo driller mig så kommer jeg til at ride fejlbane , de to gange var den gang jeg var totalt nybegynder i lx haha xb men ellers har vi haft dårligee dage, men mange omkring mig mener at jeg sagtens kan, og fejlbane er jo min skyld ikke hestens

jeg skal ikke ned og springe lavere da både hesten og mig ikke får noget ud af det, han går bpogstaveligt talt over springen *GG* men sidst var det temmelig nasty fyld og tror jeg fik skrevet en smule for meget om alt i det hele, men jegs rkvier til alle i dag hvordan det gik

ps han kigger ikke på fyld derhjemme ved træning, det er de nye omgivelser, en smule nervøs rytter(nogle gange mere end andre) og tjo hvis jeg er usikker såå.

men os herhjemme springer han jo bare alt, vi skal bare lige ud at lære det helt:) 'vlese gør mester

• #15   4. maj 2007 men tak til jer andre som ønskede mig held og lykke!

• #16   4. maj 2007 ps shell: nogle gange til spring har jeg redet fejlbane, gloede lige mine resultater og ser faktisk at fejlbane havde været største grund, havde husket lidt forkert, men sidste gang var det pga af fyld

nu har jeg trænet lyde, former, faverr og sådan herhjemme med min pony, så nu håber vi det går godt idag

hvis nogle stilte en la banew op herhjemme med der han er vant til at springe så skulle vi nok komme igennem - det er simpelhen bare alt det nye;)

Kommentér på:
ah lidt spooky :s

Annonce