Forum kategorier

Stald DE LUXE

Stald DE LUXE

Medlemmer: 46
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Forbandede sadel-problem! Såååå er sadel-tumpen her igen... Det er stadig sadlen til Klodsen der driller. Laura rider klodsen så flot nu, at det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2010
Visninger:
404
Farveladefredag (ikke heste) Ja, så er det blevet fredag... farveladefredag! :-) Nu er det jo blevet en eller anden form for sommer (i hvert fald...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
873
Er jeg den eneste... ... der synes, jeg ser noget helt fantastisk i "Tralu"; den palominobrogede hoppe, som er nummer 4 fra oven på denne hj...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
304
Hvem kan slå hø??? Halløj, jeg har en alt for lang græs mark og nogle alt for tykke heste, så derfor vil jeg ha slået hø på marken. Nogen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
795
Hubben og DJ Hejsa. nu har jeg på Heste-nettet brug oseaner af tid, på at lave to billedtråde med mine to hingstedrenge, så for at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
308
Åhhh... det er let at blive forelsket! http://www.dba.dk/tinker-hingst-1-aar-130-cm/id-66027126/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
347
Så blev Funny, min bedste ven, solgt.. Hej alle, Ja, som overskriften siger, så blev Funny idag solgt. -Uden kontrakt og pengene blev overført uden de store...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2010
Visninger:
468
HUSK: 1-hjælp på torsdag! Så er det på torsdag, at heste dyrlæge Michael Oettinger kommer og holder 1-hjælpskursus her på Rolykkevej. Der bliv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jun 2010
Visninger:
668
Er ren-avl af Tinker spild af penge??? Se lige denne annonce: http://hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=414067 Åbenbart er krydsninger mere værd end k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jun 2010
Visninger:
365
Der er åbenbart grænser for min... ...kreativitet! Tænk sig!? AD'eren har ramt muren?!?! Kunne I mon give mig lidt sparring??? HVAD POKKER SKAL VORES GÅ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2010
Visninger:
1.230
Stævne-regler - alder 16 eller 17??? Hvordan er det lige... Vi har selvfølgelig besluttet, at Laura og Klodsen skal til stævne i september. Bare for sjov. V...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2010
Visninger:
859
Tove Nielsen kommer:o)))) Hej med jer. Jeg har ringet og snakket med Tove Nielsen i dag, da jeg har brug for hendes hjælp i fht Jack's forfangen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2010
Visninger:
230
Hmmmmmmmmmmmm flling... Ja, nogen af Jer, har nok opdaget mit fravær her fra HG den sidste uge, og som I sikkert ved, skyldes det mit eksil på ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jun 2010
Visninger:
2.291
Amanda Barton - Louise+Jeg på 'tur' Øj... spørg om vi er inspirerede! Louise og jeg (satser på, at du selv kommer med kommentarer Louise OG at det er OK at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
850
Forebyggelse af Forfangenhed FORFANGENHED Forfangenhed koster hvert år flere hesteliv og store smerter - især på denne årstid skal man tænke s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2010
Visninger:
1.012
Er der nogen, som vil køre mig+ Cendi? .. SNØØØFT... Jeg har brug for hjælp! Cendi skal til hingst i ODDER, men Claus kan ikke køre mig, før han har været til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
303
Cendi + Nimrod <3 <3 <3 Yup, den garvede 'stald DE LUXE-gruppe-bruger' vil vide, at jeg her har stjålet min kære venindes overskrift fra den ga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
637
Ved godt, jeg har sagt det før... ... men hold k**t, hvor jeg dog bare ELSKER Tinker-coolness! :-D Da i dag "bare" er sådan en dag, hvor jeg først og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
407
Velkommen til Laura - ny super-passer! I går, havde Laura sin første dag her ude på gården, og sikke en ild-dåb hun fik! Laura er vores nye 'Kamille' og det e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
526
Kursus i Klikkertræning Hej Alle Vi vil lige huske jer på at vi endnu engang afholder kursus i Klikkertræning - denne gang hos Pauline i Lun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
1.166

Annonce