Forum kategorier

Stald DE LUXE

Stald DE LUXE

Medlemmer: 46
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Kursus: BIOMEKANIK - forstå din hests bevægelser VIL DU LÆRE AT KUNNE SE NÅR: Bevæger sig optimalt Takter rent Løfter og bærer med de rigtige muskler VIL DU BLIVE BEDR...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2012
Visninger:
1.080
Mandagsholdet starter nyt hold op - 5 pladser Det efterhånden legendariske mandagshold bliver nu udvidet med endnu et hold. Har du lyst til at lære horsemanship, j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
580
Rød Roset til DHE træf og stævne RØD ROSET TIL DHE TRÆF OG STÆVNE Så blev det endelig tid til årets store begivenhed DHE træf og stævne som blev afholdt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
1.447
Insulinresistens, et stigende problem Insulinresistens lyder måske kedeligt men så skulle du prøve at så med en akut forfanget heste, det endnu mere kedeligt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2011
Visninger:
3.785
Pludselig ændring af adfærd? Jeg har mig en dejlig fjordhest som jeg er super glad for, men inden for det seneste halve år har den ændret sig fra og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2011
Visninger:
1.051
Hvordan ser en sund hov ud? Beskæring?! Hej alle, Ja, jeg er intet mindre end dum. Jeg er pludselig blevet i tvivl om hvad min fornuft siger mig, og hvordan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jun 2011
Visninger:
2.792
INVITATION TIL ET ANDERLEDES STÆVNE ET ANDERLEDES HESTE-STÆVNE, DER UDFORDRER DIG OG DIN HEST PÅ NYE MÅDER - HESTEVELFAERD.DK INVITERER MEDLEMMER OG VENNE...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2011
Visninger:
1.264
heste transport Hej alle Er der nogen der kender og kan anbefale en hestetransport fra nordjylland til sjælland?? Hvis der er noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2011
Visninger:
1.267
Super-sensibel hest - gode råd? Hejsa Alle Nu har jeg brug for lidt gode råd... igen. :-) Jeg har jo, som I ved, dejlige Falle på 2 år... som er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2011
Visninger:
1.530
Ute Lehmann i Kolding - weekendkursus 2-DAGES WEEKENDKURSUS MED UTE LEHMANN LØR. 16.04.2011+ SØN. 17.04.2011 Hestevelfaerd.dk inviterer igen til et spæn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
542
Leje bolig/gård m. jord - Svært? Jeg har i tankerne at flytte hjemme fra, og da jeg næsten har fået overtalt kæresten sidder jeg og kigger efter steder....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2011
Visninger:
2.139
at sælge Puha jeg syntes bare det virker totalt uoverkommeligt at skulle sælge heste pt. syntes simpelthen der er så mange dejli...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
1.038
Godbidder til klikkertræning? Jeg har et spørgsmål til ang vald af godbid til klikkertræning. Hvad for nogen bruger i? Grundet frosten osv brug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
943
loppemarked/rideudstyrs marked Loppemarked på NMRC Så skal der ryddes op i gemmerne, så derfor holder vi ride udstyrsmarked / loppemarked… Så ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
443
Hjælp mig med at vinde en rejse!! Hej alle. Støt mig i mit indsamlingsprojekt og hjælp mig med at vinde en rejse i uge 14 i Malawi, Jeg mangler blot 90...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2011
Visninger:
383
Den farlige blæst og mørke Pauline og alle I andre kloge hoveder, nu må I lige på banen og hjælpe mig lidt her... :-) Som I ved har jeg jo prag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2011
Visninger:
765
Så er hjemmesiden sku opdateret ..med billeder, nye forenklede men strammere staldregler, 'vi søger', opstaldningspakker, undervisningsmuligheder, andr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2011
Visninger:
544
Hø - det fra vesterhavet - skal du ha? Det der fantastisk lækre hø, som vi har talt så vidt og bedt om... Jeg er løbet tør, og Louise også, så vi skal bestil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2011
Visninger:
569
Forårsprogrammet fra Hestevelfaerd.dk Det har været en lidt hård opgave at få forårsprogrammet på gaden, men det har været det hele værd. Hestevelfaerd.dk's ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2011
Visninger:
927
FIND DISSE HESTE/PONYER http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1500626.ece Kontakt politiet hvis i skulle vide hvor disse stakkels dyr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2011
Visninger:
708

Annonce