Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Vokser som ukrudt???
Ja, er der andre her end mig, der har et føl eller en plag, der bare vokser som ukrudt??? *GG*
Min dejlige Falle er ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
696
|
Skab
Som mange af jer ved, så er jeg i gang med at lave en MASSE reserch omkring emnet Skab, jeg har eksperter i form af dyr...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
255
|
Nej nej nej...
Scroll ned... STakkels stakkels pony!
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.naturalhorseworld.com/Photos6/L...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
189
|
Ih, jeg ved godt, det ikke er pænt...
.... at prale, men nu bliver jeg altså lige nødt til at gøre det alligevel... så bær over med mig. *GG*
Genstanden f...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
30. jun 2009
Visninger:
362
|
Træning af føl - hvad mener I?
Ja, nu kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om føltræning... Hvornår mener I, det er OK at begynde at arbejde ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
2.384
|
Bliver hun hest igen?
Ja? Bliver Maj nogensinde hest igen? Hun ligner intet mindre end et monster farligt uhyre med den belortede hale...
Vi...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
288
|
Blå kugler...
... var lige, hvad min kæreste meget nemt kunne have fået her til aften, da vi ville vise Falle frem for min svigerinde...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
554
|
|
|
Never work with animals....
...For mange år siden, var der en kendt garvet producer, som sagde til mig 'Pauline, the key to make a succesfull produ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
1.099
|
Kalle er for viderekommende...
I dag skulle vi endelig igang med at ride program igennem, så vi kunne blive klar til næste weekends stævne... vores fø...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
246
|
Hvad fa'en betyder....
Jeg har desværre ikke helt forstået det hersens net-slang. Jeg føler mig pludselig lidt gammel - altså naturligvis uden...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
891
|
opdatering af hjemmeside
Nu er Stald DE LUXE blevet opdateret, der er bla. kommet nu billeder af Signes killinger under galleri, og så er der ko...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
279
|
10 til professoren...
Jeg kom til at tænke på alle de ting vi gør - som er en dagligdags ting og som vi tager som en selvfølge... men hvorfor...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
149
|
Kamille og jeg er kendte....
...eller... Det er vi ikke, men vi har for noget tid siden, sammen med en ven der er kok, udviklet en opskrift som er s...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
351
|
|
|
Så kom han hjem...
Ja, nu har min skønne lille Falle Van De Martini jo faktisk boet her hos mig i hele 3 dage, og hvor ER han bare SKØN!!!...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
746
|
Dilleren...
Ja, altså, men kunne jo fristes til at mene, at dette var et indlæg af meget useriøs karakter, men det er det altså ikk...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
289
|
Uh... nu er der kun 1½ dag til...
Ja sørme, om ikke ugen er fløjet afsted, så det nu faktisk allerede er i overmorgen, min lille Falle-dreng kommer hjem....
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
660
|
Staves?!? og HMS
Ok.. Jeg har så luret, at når folk ikke gider slå et ord op eller undersøge det, så skriver de bare (staves) efter orde...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
385
|
...et GENIALT lille tip...
Claus er jo landbrugs-entreprenør-mekaniker - eller, han er mekaniker med speciale i alle mulige landbrugsmaskiner, tra...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
28. maj 2009
Visninger:
872
|
...den svære beslutning...
...ja, så er det jo, at man sætter pris på at man er mellem heste-venner i et relativt lukket forum. For dette er ikke ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
835
|
Jubiiiii, drømmehesten er fundet!!!
Ja, jeg er bare SÅ glad... kan slet ikke få armene ned. :-)
I søndags var jeg på besøg hos Falle; den dejlige lille ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
748
|