Forum kategorier

Kørehestene

Kørehestene

Medlemmer: 341
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Bidløs køre gruppe facebook Hej da jeg ikke har kunne finde en bidløs køregruppe på facebook har jeg nu oprettet en: Det bidløse kørefolk! Kom o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2017
Visninger:
448
Kørestævner ? start osv hey alle sammen :) jeg lavede for noget tid siden et opslag omkring det med at køre :), der hvor min hest står opstalde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2015
Visninger:
445
Kursus i Jylland hejsa alle sammen jeg er ret ny inden for køreverden og vil gerne lære meget om kørsel. har dog ikke selv en kørehest. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2015
Visninger:
291
kom igang med dressuren Måske der sidder nogen herinde som kunne finde dette interessant: https://www.facebook.com/TrekantensKoreSelskab/pos...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2015
Visninger:
165
Mål på hest og sele Hej gruppe! Jeg går og leder efter en sele til min pony på 131cm. Men jeg er usikker på, hvilken størrelse/hvilke må...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. apr 2015
Visninger:
921
Vogn til Shetlandspony hvor? Hej Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til, hvor jeg kan finde en fin lille tohjulet vogn/sulky til en shetlandspony ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2015
Visninger:
880
Køb af ny sele? Hvilken? Hej med jer. Jeg har kørt en lille smule med min haflinger, men en gammel bringesele, samt en hjemmebygget vogn/tung s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2015
Visninger:
1.761
pasning/opbevaring Da jeg har solgt min pony jeg var i gang med at tilkøre, står jeg med noget næsten nyt seletøj. Jeg er lidt i tvivl om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2015
Visninger:
691
Stavsele? Hvad er jeres erfaringer med at kører med stavseler? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2014
Visninger:
1.259
forspændingskursus østjylland Måske noget for nogen af dem der går og overvejer at få tilkørt hesten og ikke helt ved hvordan de skal gribe det an. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
618
forspændingskursus Så holdes der igen et forspændingskursus i Vendsyssel Køreforening (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2014
Visninger:
630
Tilpasning af skumkæden til køretrensen? Hej alle køremennesker! Jeg er i gang, sammen med min kærestes mor der har en Welchpony, at køre denne pony til. I g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. aug 2014
Visninger:
266
kørekursus Der kommer jo af og til emner op omkring hvor man kan lære at køre, både herinde og andre steder på nettet. Så vil da ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2014
Visninger:
448
Seletsele eller bringesele? Hej kørehestene. Et hurtigt undrende spørgsmål fra mig, der stadig er ret grøn i køreverdenen...:) Hvad er forskellen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2014
Visninger:
1.974
Vægt i selen? Vi har en fjordbolle vi er igang med at tilkøre, det er gået super godt, trænet for lange liner mange gange også på vej...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2014
Visninger:
460
Hjælp til tilkørsel Hej kørefolk :) Jeg går og spekulerer lidt over, hvordan man griber det an, hvis man gerne vil have sin hest tilkørt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2014
Visninger:
1.179
Letteste 4 hjuls? Hvis jeg skal finde en 4 hjuls hestevogn der skal veje mindst muligt, hvad leder jeg så efter?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2013
Visninger:
327
Kælk Hej. Jeg vil gerne kælke med min pony i år. Så jeg tænkte på, om I ikke vil vise mig hvordan I spænder jeres kælk fast...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. nov 2013
Visninger:
693
forspændingskursus Der kommer jo af g til forespørgsler på tilkørsel, hvordan hvor osv, så har lige kidnappet dette opslag fra Facebook ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. nov 2013
Visninger:
944
Klip youtube kørsel Roskilde 2013 Jeg fandt et klip for en måneds tid siden på YouTube. Det var fra dyreskuet i Roskilde 2013. Det var kørsel med heste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2013
Visninger:
1.041

Annonce